سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرکز هدفمند کودکان و نوجوانان سعدآباد برگزار می کند؛

نمایشگاه "حماسه خورشید نینوا در آیینه کودک"

مرکز برنامه ریزی هدفمند کودک و نوجوان سعدآباد، بمناسبت ماه محرم اقدام به برپایی نمایشگاهی تحت عنوان "حماسه خورشید نینوا در آیینه کودک" نموده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سعدآباد؛ این نمایشگاه در راستای معرفی سنتها و آیین های مذهبی به کودکان و نوجوانان از  18  ماه محرم در مرکز  هدفمند کودک و نوجوان  سعدآباد دایر می باشد.
مسئول مرکز کودک و نوجوان سعدآباد در این باره گفت: حماسه روز دهم محرم سال 61 هجری، زیباترین طرح ها و نقش ها را در تاریخ حک نمود.
هنگامه نیاورانی افزود: در این رهگذر سرزمین نینوا از حماسه کودکانی که هم پای آزاد مردان و شیر زنان بر اعتلا و سربلندی این حماسه افزودند خاطره ها در سینه دارد، کودکانی که در این جنگ نابرابر شاهد در خون غلتیدن پدران و برادران خود بودند .آنان اگرچه نجنگیدند اما با حضورشان نقش زیبایی را در کتاب کهنه تاریخ افزودند .
وی اظهار داشت:در این نمایشگاه صحنه هایی نمادین همچون خیمه، نخل ،نماد تابوت امام حسین (ع )، سقاخانه  و کودکان عزادار حسینی و .... به نمایش گذاشته شده است .
گفتني است؛ این نمایشگاه از 18 محرم تا پایان این ماه همه روزه ( به جز روزهای دوشنبه و تعطیلات سوگواری) از ساعت 9 تا 17 پذیرای کودکان و نوجوانان علاقمند می باشد./ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.