سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحريم صدا و سيما دروغگويي غرب را اثبات کرد/ مخالفت غرب با اطلاع‌رساني شفاف صدا و سيما

نماينده قزوين، آبيک و البرز در مجلس شوراي اسلامي گفت: تحريم صدا و سيما نشان مي‌دهد که صدا و سيما اثرگذار بوده که اول اروپا شبکه‌هاي ماهواره‌اي را تحريم کرده و الآن هم سناي آمريکا دست به اين کار زده است.

سيد مرتضي حسيني نماينده قزوين، آبيک و البرز در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران گفت: غرب با اين تحريم‌ها چند نکته را  ثابت مي‌کنند يکي از اين مسائل اين است که شعار اطلاع‌رساني آزاد را مي‌دهند و مي‌گويند هيچ کس حق جلوگيري از اطلاع‌رساني آزاد را ندارد با اين مصوبه سناي آمريکا اين شعار و گفته‌شان کاملا زير سوال مي‌رود و جهان هم مي‌فهمد که دروغ مي‌گويند و موافق اطلاع رساني دقيق نيستند.


وي در ادامه افزود: نکته دوم اين است که با اين اقدام آمريکا معلوم مي‌شود که صدا و سيما اثرگذار بوده که اول اروپا شبکه‌هاي ماهواره‌اي را تحريم کرده و الآن هم سناي آمريکا صدا و سيماي ايران را تحريم کرده است.

حسيني تصريح کرد: ما بايد اين مسئله را بپذيريم که اثرگذاريم، انديشه و فکر ما اثرگذار است، تحليل ما اثرگذار است و اين اثرات خودش را به طور کامل در جهان نشان داده و برهمين اساس آمريکا و هم‌پيمانانش براي جلوگيري از تأثير اين تفکرات ناچارند محدوديت هايي براي صدا و سيما اعمال کنند تاجلوي اثرگذاري بر دنيا را بگيرند.

وي خاطر نشان کرد: اين تحريم‌ها دلالت بر اين مسئله دارد که ما قدرت بالايي داريم اثرگذاري بالايي داريم و بايد به اين مسئله افتخار کنيم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: تحریم ، غرب ، ضرغامی ، سازمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.