سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کريمي اصفهاني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

ضرورت تاييد رئيس جمهور توسط 100 شخصيت طراز اول

دبير کل جامعه اصناف و بازار گفت: بهتر است بگذارند مجلس طبق قانون کار خود را انجام دهد و دولت نيز از طريق فراکسيون هاي موافق خود ايرادات و نظرات خود را به مجلس انتقال دهد.

احمد کريمي اصفهاني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره اصلاح قانون انتخابات گفت: اگر براي مجلس حقوقي متصرف است بايد انجام وظيفه کند و اگر مطلبي مغاير قانون اساسي باشد مرجع تشخيص اين موضوع شوراي نگهبان است نه قوه مجريه.

دبير کل جامعه اصناف و بازار بيان کرد: بهتر است بگذارند مجلس طبق قانون کار خود را انجام دهد و دولت نيز از طريق فراکسيون هاي موافق خود ايرادات و نظرات خود را به مجلس انتقال دهد.

وي افزود: صحن علني مجلس محل صحبت موافقان و مخالفان بوده  و در نهايت آن چيزي که ماحصل جريان است بدست خواهد آمد لذ پس از آن نيز شوراي نگهبان خلاف قانون و شرع بودن  يا نبودن آنرا تعيين خواهد کرد.

دبير کل جامعه اصناف و بازار با اشاره به واکاوي شخصيت نامزد انتخابات رياست جمهوري خاطر نشان کرد: لازم است رئيس جمهور به تاييد حداقل يکصد شخصيت طراز اول نظام برسد  که انسان صالح و مقيد به نظام و اسلام است لذا اين اشخاص مي توانند نماينده مجلس و يا چهره هاي شناخته شده مذهبي، سياسي و يا فرهنگي کشور باشد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: کریمی ، اصفهانی ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.