سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قناد باشي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حمايت رژيم صهيونيستي از مذاكرات بين ايران و آمريكا عوام فريبانه است

يک کارشناس سياست خارجي با اشاره به حمايت سران رژيم صهيونيستي اشغالگر از مذاکرت مستقيم ايران و آمريکا گفت: رژيم صهيونيستي با حمايت ظاهري از مذاکرات ايران و آمريکا در خصوص مسئله هسته‌اي ايران قصد دارد بعد از كشتار زنان و كودكان در حملات اخير غزه، چهره مثبتي از خود در جهان ترسيم كند.

جعفر قناد باشي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به شکست اخير رژيم صهيونيستي در جنگ غزه اظهار داشت: جنگ 8 روزه غزه مشکلات فراواني براي رژيم صهيونيستي به بار آورده و استفاده حماس از موشک‌های فجر 5 در اين جنگ عليه رژيم صهيونيستي ترس اين رژيم را نسبت به اقتدار ايران بيشتر کرده است.
 
وي با اشاره به مهاجرت شهروندان رژيم صهيونيستي تصريح کرد: شهروندان و شهرک‌نشينان صهيونيستي از حملات، جنگ، خونريزي و شکست‌هاي پي در پي رژيم اشغالگر قدس به ستوه آمده و در حال مهاجرت به کشورهاي اروپايي هستند.
 
قنادباشي در ادامه افزود: انتخابات زودهنگام پارلماني رژيم صهيونيستي کانديداهاي احزاب مختلف را واداشته که براي بدست آوردن آراء بيشتر، تبليغات عوام فريبانه‌اي را صورت دهند که از آن جمله حمايت از اِعمال سياست دموکراسي در کشورهاي منطقه و به‌خصوص بحث مذاكرات بين آمريكا و ايران مي‌باشد.
 
اين کارشناس سياست خارجي در پايان خاطر نشان کرد: رژيم صهيونيستي با حمايت از مذاکرات ايران و آمريکا در خصوص مسئله هسته‌اي ايران قصد دارد بعد از كشتار زنان و كودكان در حملات اخير غزه، چهره مثبتي از خود در جهان ترسيم كند.
 
انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.