سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

وادرات بی رویه توان رقابت از تولیدات داخلی را می گیرد

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس گفت: وادرات بی رویه کالا موجب شده توان رقابت از تولیدات داخلی گرفته شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / یونس اسدی در دیدار از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی مشگین شهر افزود: واردات بی رویه کالاهای خارجی در سالهای اخیر تاثیرات منفی بسیاری بر اقتصاد گذاشته است.

وی با بیان اینکه مهمترین تاثیر آن کاهش تولید در کشور بوده است، گفت: بر همین اساس رهبر معظم انقلاب رشد تولید را در کشور تنها راه مقابله با تحریمها و خودکفایی داخلی عنوان کرده است.چ

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس تاکید کرد: ضروری است ساختار و سیستم اقتصادی ترمیم شده و سرمایه گذاری در حوزه تولید با بینش توسعه اقتصادی و اجتماعی همراه باشد.

اسدی با اشاره به کاهش و یا رکود 50 درصد واحدهای تولیدی مشگین شهر متذکر شد: در حال حاضر واحدهای تولیدی این شهرستان با مشکلاتی مواجه اند که همین دلیل باعث کاهش فعالیت آنها شده است.

به گفته وی بیکاری از جمله مهمترین معضلاتی است که در شهرستان مشگین شهر نیازمند تدابیر جدی و اخذ تصمیمات کارشناسانه بوده و تنها راه برای آن افزایش تولید و افزایش واحدهای تولیدی است.

وی عدم برنامه ریزی صحیح، عدم سرمایه گذاری مطلوب و بی توجهی به مناطق کمتر توسعه یافته را از جمله مهمترین دلایل توسعه فزاینده بیکاری عنوان کرد.

این مسئول معتقد است تعطیلی چرخه های تولید موجب تشدید افت بیکاری و در ادامه مشکلات اجتماعی ناشی از آن می شود./س 

برچسب ها: اردبیل ، واردات ، بی ، رویه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.