سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پي انتشار خبر پيوستن سبکهاي آزاد کاراته به فدراسيون ورزش هاي رزمي؛

آشوری: با فدراسیون شدن سبکهای آزاد موافقیم ولی با جدایی آنها خیر!

دبیر فدراسیون کاراته در خصوص پیوستن سبک های آزاد کاراته به فدراسیون ورزشهای رزمی گفت: سبک های آزاد کاراته از کمیت و قابلیت بالایی برخوردارند و توانایی فعاليت به عنوان يک فدراسیون مستقل را دارند.

 محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: خبر انتقال سبک های آزاد کاراته به فدراسیون ورزشهای رزمی را از طریق خبرگزاری ها شنیدم و هنوز چیزی در این خصوص به طور رسمي به ما ابلاغ نشده است.

وی تصریح کرد: در آخرین جلسه شورای ساماندهی سبک ها قرار بود این مسئله به صورت تعلیق بماند تا در زمان مناسب در این باره تصمیم گیری شود، اکنون نیز هیچ هماهنگی با فدراسیون کاراته نشده و نامه رسمی به دست ما نرسیده است.

**با جدایی سبکهای آزاد موافق نیستم

 آشوری ادامه داد: سبکهای آزاد کاراته از کمیت و قابلیت بسیار بالایی برخوردار هستند، این سبکها متعلق به کاراته بوده و با این رشته سازگاری دارند و ضرورتی برای انتقال آنها به فدراسیون ورزشهای رزمی وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: سبکه ای آزاد کاراته می توانند به عنوان یک فدراسیون مستقل به فعالیت خود ادامه دهند و با این مسئله موافقیم اما با این مسئله که آنها فعالیت خود را زیر نظر فدراسیون ورزشهای رزمی پیگیری کنند موافق نیستیم.

آشوری اضافه کرد: سبکهای آزاد کاراته سرمایه قابل توجهی برای این فدراسیون هستند، هر فدراسیون در دو بعد قهرمانی و همگانی فعالیت می کند و سبکهای آزاد در هر دو بعد می توانند تاثیر گذار باشند.

دبیر فدراسیون کاراته در پایان افزود: امیدوارم با بهترین تصمیم که از سوی مسئولان گرفته می شود شرایطی فراهم گردد تا این سبک ها با بالندگی و پویندگی بیشتری نسبت به قبل به فعالیت خود ادامه دهند.

وي گفت: ما در فدراسيون کاراته حمايت کاملي از کاراته آزاد داريم و با پيوستن اين سبکها به فدراسيون ورزش هاي رزمي مخالفيم.

گفتنی است:  فدراسیون ورزشهای رزمی روز گذشته بر روی خروجي سایت رسمی خود خبر پیوستن سبکهای آزاد کاراته را به این فدراسیون منتشر کرده بود./آق


 

برچسب ها: فدراسیون ، شدن ، سبکهای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.