سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

بسیجی کار سیاسی می‌کند اما سیاسی‌کار نیست

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج در کارهای سیاسی ورود پیدا می‌کند اما هرگز خود را در کسوت سیاسی‌کار نمی‌خواهد جلوه دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ مصطفی افضلی‌فرد دیروز در نشست سیاسی بسیج اساتید و دانشگاه‌های استان اردبیل در دانشگاه آزاد اردبیل افزود: آنهایی که بسیج را به حرف‌ها و سخنان غیرواقعی و القاب ناشایست متهم می‌کنند در حقیقت خودشان از شأن و شوکت بسیج بی‌اطلاع هستند چرا که بسیج اخلاص در عمل و کسب سعادت در دنیا و آخرت است.

وی با بیان اینکه بسیجیان در اوج اخلاص همیشه کارها را به پیش برده و اهداف را محقق کردند، گفت: آنچه که به این شجره طیبه جلوه و جبروت بخشیده است پشتکار در سنگر خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم است که نمونه و نظیر آن را در حوزه‌های مختلف جهادی می‌توانیم مشاهده کنیم.

افضلی‌فرد با اشاره به اینکه در عرصه ایثار و شهادت‌طلبی مقابله با هجمه‌های فرهنگی، بصیرت‌افزایی و تبعیت بی‌چون و چرا از مقام معظم رهبری بسیج آزمون‌ها و گردنه‌های مختلفی را پشت سر گذاشته است، افزود: آنچه که جامعه امروز از بسیج به عنوان یک نیروی مردمی انتظار دارند اینکه در صحنه دفاع از ارزش‌ها در صحنه باشد و اجازه ندهد عده‌ای کوردل حقیقت و حقانیت نظام اسلامی را زیر سؤال ببرد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی به جایگاه و رسالت بسیج اساتید و دانشجویان در سنگر علم، دانایی و بصیرت‌افزایی اشاره کرد و گفت:‌ رسالت بسیج اساتید و دانشجویان در روشنگری حقایق و تبیین و ترویج اندیشه‌های ناب اسلامی بسیار ارزشمند است که در این باب همه باید آستین‌ها را بالا بزنیم تا به سمتی حرکت کنیم که انتظار عمومی از بسیج و حرکت‌های ارزشی آن است./س

برچسب ها: اردبیل ، بسیج ، کار ، سیاسی ، نمی ، کند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.