سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابتهاي جهاني جوجيتسواتريش دو مدال برنز وانصراف از مبارزه با ر‍ژيم اشغالگر قدس

درپايان رقابتهاي جهاني جوجيتسو اتريش، محمد منصوری از مبارزه برابر حريف رژيم اشغالگر قدس انصراف داد و مجتبي اكبري موفق به كسب مدال برنز شد.

به گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛اين رقابتها كه به ميزباني شهر وين اتريش و با حضور نمايندگان جوجيتسو 45 كشور جهان برگزار و جنبه انتخابي "ورلد گيم" و "كامبت گيم" جهاني 2013 را دارد محمد منصوری نماينده كشورمان در وزن منهاي85- كيلو گرم كه 23 نماينده از كشورهاي مختلف جهان در آن حضور داشتند به نماينده فرانسه باخت و به گروه بازنده ها رفت. وي در دومين بازي از مبارزه برابر نماينده رژيم اشغالگر قدس انصراف داد واز گردونه رقابتها حذف شود.

در اين وزن احمد رضا عيدي ديگر نماينده كشورمان بعد ازغلبه بر نماينده چين تايپه به حريفي از كشور فرانسه باخت اما بعد از غلبه بر حريفاني از كشورهاي اتيوپي و مكزيك به حريفي از كشور سوئيس باخت و به عنوان نهمي وزن خود دست يافت.

علی عراقی دیگر نماینده کشورمان در وزن 62- به حریفان بلزیکی و اسپانیای باخت و از گردونه رقابتها حذف شد.

در رقابتهاي وزن منهاي 77 كه 36 نماينده از كشورهاي مختلف جهان حضور داشتند ايمان حاجي هاشمي بعد از غلبه بر نمايندگاني از كشورهاي اتريش، آذربايجان و لهستان به نماينده اي از كشور روسيه باخت اما در ادامه موفق شد حريفاني از كشورهاي دانمارك و اسلوني را ببرد ودر حالي كه در آستانه كسب مدال قرار داشت با شكست دوم خود برابر ديگر نماينده روسيه در مكان پنجم قرار گرفت.

دیگر نماینده کشورمان در وزن77-کیلو گرم نیز در قرعه اول با استراحت و پس از آن با برد مقابل حریفی از کشور میزبان واذربایجان در مقابل حریف روسی باخت و پس از پیروزی مقابل حریف بلژیکیش در مصاف با حریفی از کشور دانمارک به پیروزی دست نیافت و در نهایت در جایگاه هفتم جهان قرار گرفت

در وزن منهاي 85 كيلو گرم كه 29 نماينده از كشورهاي مختلف حضور داشتند مسعود جليلوند بعد از غلبه بر حريفي از كشور بلژيك برابر نماينده اي از كشور اوكراين باخت ولي در ادامه حريفاني از كشورهاي لهستان، سوئد و بار ديگر لهستان را برد ولي در بازي آخر خود به حريفي از كشور هلند باخت و هفتم شد.

اما در وزن مثبت 94 كيلو گرم مجتبي اكبري بعد از پيروزي برابرحريفي از كشور اسلوني ،برابر نماينده فرانسه باخت ولي در ادامه با شكست تمامي رقباي خود از كشورهاي روسيه، قزاقستان و فرانسه با شايستگي موفق به كسب مدال برنز اين رقابتها شد. در اين وزن 18 جوجيتسو كار از كشورهاي مختلف حضور داشتند.

در روز آخر از مسابقات جهانی جوجیتسو وین (کسب سهمیه حضور در رقابتهای کامبت گیمز و ورلد گیمز) تیم ملی ایران توانست با کسب یک مدال برنز دیگر توسط محسن حمیدی نماینده وزن 94- کشورمان در مجموع با دو مدال برنز در این دور ه از رقابتها به کار خود پابان دهد.

در ردوز پایانی از رقاتبهای جهانی محسن حمیدی ملی پوش سنگین وزن کشورمان توانست با غلبه بر حریفی ازکشور فرانسه به عنوان سومی وزن 94- دست یابد

در روزهای گذشته نیز در وزن مثبت 94 كيلو گرم مجتبي اكبري بعد از پيروزي برابرحريفي از كشور اسلوني ،برابر نماينده فرانسه باخت ولي در ادامه با شكست تمامي رقباي خود از كشورهاي روسيه، قزاقستان و فرانسه با شايستگي موفق به كسب مدال برنز اين رقابتها شد. در اين وزن 18 جوجيتسو كار از كشورهاي مختلف حضور داشتندبا/.

برچسب ها: فوتبال ، ایران ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.