سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منابع اسرائيلي خبر دادند ؛‌

واحد ويژه جنگ سايبري و رسانه اي ارتش رژيم صهيونيستي

روزنامه صهيونيستي هاآرتص واحد داود نبي(ع) را واحد ويژه جنگ سايبري و رسانه اي ارتش رژيم صهيونيستي و ماموريتش را اختلال در شبکه هاي ماهواره اي عربي معرفي کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري المختصر ، اين روزنامه اين واحد را واحد جنگ الکترونيک خوانده و تاکيد کرده است:‌ اين واحد در شبکه هاي ماهواره اي اختلال ايجاد مي کند و  با نفوذ در سيستم هاي ارتباطي، مخابراتي و کنترلي شنود مي کند.
فرماندهي واحد داود نبي هدف اساسي از تشکيل چنين واحدي را جنگ ايذايي و متوقف ساختن سامانه هاي ارتباطي دشمن و کمک به اسرائيل در هر شرايطي عنوان کرده است.
وي توانايي واحد مذکور را براي نفوذ در سامانه هاي الکترونيکي قابل توجه خواند و افزود:‌ فعاليت اعضاي اين واحد در يک مکان خاص متمرکز نشده است بلکه در خشکي و دريا و هوا فعاليت دارند زيرا يکي از محورهاي اساسي تلاششان جلوگيري از پارازيت و اختلال در سامانه هاي ارتباطي و الکترونيکي نيروهاي نظامي اسرائيل و موسسات اسرائيلي است.
 فرماندهي اين واحد که نامش فاش نشده است افزود:‌ ما از سال 2006 عمليات مختلفي را انجام داده ايم و يکي از آخرين عملياتمان اختلال در شبکه هاي تلويزيوني فلسطيني در عمليات ستون ابر بوده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.