سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ دارنده بازوبند پهلواني كشور:

تداوم موفقيت ها در كشتي پهلواني، نيازمند ايجاد زيرساخت ها است

پهلوان اخلاق كشور گفت: عليرغم وجود پتانسيل هاي بسيار در ميان جوانان خراسان رضوي زيرساخت هاي كافي براي تداوم موفقيت ها در كشتي پهلواني وجود ندارد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، دكتر امير رشيدلمير ضمن تاكيد بر حمايت مسوولين ورزش استان از كشتي پهلواني به عنوان ورزشي كه در زمينه اخلاقي و فرهنگي حائز اهميت است عنوان كرد: دريافت بازوبند پهلواني در خراسان رضوي موروثي است و از ساليان گذشته در استان تكرار مي شده است ولي بعيد مي دانم با نبود زيرساخت های لازم اين روند ادامه يابد.

وي با اشاره به نبود سالن اختصاصي كشتي پهلواني در استان گفت: با در نظر گرفتن زمان هاي تمريني براي اين ورزش و ايجاد محلي براي مربيان توانمند و كشتي گيران با استعداد استان مي توانيم رشد ابعاد فني و فرهنگي ورزش كشتي پهلواني را مستمر كنيم.

دكتر رشيد لمير با اشاره به اينكه در پايتخت معنوي كشور بيشتر بايد در مقوله فرهنگ تمركز شود گفت: متاسفانه يبشتر بودجه ورزش به قسمتی اختصاص داده مي شود كه نه از بعد فني و قهرماني دست آوردي داشته و نه از جنبه اخلاقي و فرهنگي توفيقاتي کسب کرده است.

وي با تاكيد بر لزوم هدف گذاري واحد در تمامي ارگان هاي ذيربط ورزش استان گفت: در صورت تداوم جلسات مستمر هم انديشي با وجود نيروي انساني متخصص كافي در استان و با ايجاد عدالت در تخصيص اعتبار درميان تمامي رشته هاي ورزشي حل معضلات ورزشي استان امکان پذیر است.

دكتر رشيدلمير ضمن اشاره به نبود بودجه در ورزش استان گفت: اين مشکل بزرگي در ورزش استان از حيث فرهنگي است كه براي اعزام تيم كشتي پهلواني استان به بزرگترین مسابقه فرهنگی و ورزشی کشور با مشکل تامین بودجه مواجه باشیم.

وي ضمن تاكيد بر اين كه استاندار در گام اول بايد فكري به حال كسري بودجه ورزش استان و تامين اعتبار بكند گفت: لازمه ترویج اخلاق و فرهنگ در جامعه توجه به ورزش است.

دارنده كاپ مرام پهلواني كشور ضمن اشاره به كسب مقام نائب پهلواني برادرش امين رشيدلمير در رقابت هاي قهرماني كشتي پهلواني اخير كشور گفت: از تمامي مردم و مسوولين نيشابور به خاطر محبت هايشان عليرغم كامل نبودن نتيجه اين رقابت ها تشكر مي کنم و از اين لطف آنان درس اخلاق گرفتم.  /س

برچسب ها: تداوم ، موفقیت ، زیرساخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.