سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ هفته دهم لیگ برتر والیبال کشور،

تیم والبیال میزان مشهد درمیان حمایت هوادارن، تنها یک امتیاز به اندوخته هایش افزود

سرمربی تیم والبیال میزان مشهد گفت: هواداران سنگ تمام گذاشتند و فوق العاده تیم را مقابل شهرداری تبریز تشویق کردند اما نتوانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، جبار قوچان نژاد که تیمش روز گذشته 12 اذر ماه در میان حمایت و تشویق پرشور هوادارنش در یک بازی نزدیک با نتیجه 3 بر2 مقابل میهمانش تیم والیبال شهرداری تبریز شکست خورد با بیان این مطلب گفت: از حمایت فوق العاده تماشاچیان متشکرم اما متاسفانه نتوانستیم نتیجه خوبی را در این بازی کسب کنیم.

وی درخصوص این دیدار گفت: پیش بینی بازی سنگین مقابل تیم زهردار شهرداری تبریز را می کردیم زیرا این تیم به توجه به شرایطش در جدول چیزی برای از دست دادن نداشت و به سختی جنگید.

سرمربی تیم والیبال میزان مشهد ادامه داد: گیم اول را آنقدر خوب و روان بازی کردیم که پیش بینی می کردیم در ادامه نیز به همین نحو بازی کنیم اما درگیم دوم چندبازیکن ما تعلل کردند و تعویض ها هم جواب نداد.

وی با بیان اینکه بازیکنان تمام تلاش خود را در این بازی انجام دادند گفت: در گیم سوم دوباره پر تلاش ظاهر شدیم و همانند گیم اول توانستیم با اقتدار پیروز شویم که با شکست در گیم بعدی بازی به گیم سرنوشت ساز پنجم کشید.

قوچان نژاد ضمن اشاره به اینکه در گیم پایانی هم زمین را با نتیجه 7بر 8 به سود خود عوض کردیم گفت: سرنوشت بازی در گیم پنجم اصلاً قابل پیش بینی نیست و امکان تعلل و بی دقتی وجود دارد که این اتفاق برای ما افتاد و با شکست 10 بر 15در گیم آخر امتیاز کامل این دیدار را از دست دادیم.

سرمربی تیم والیبال میزان مشهد با بیان اینکه برای کسب شرایط بهتر در جدول به دنبال 3 امتیاز این بازی خانگی بودیم، گفت: با یک امتیازی که از این دیدار گرفتیم احتمالا تغییری درجایگاهمان در جدول مسابقات ایجاد نشود.

وی در خصوص بازی هفته پایانی تیمش گفت: چهارشنبه 15 آذر ماه در سالن شاهدیه یزد میهمان تیم صدر جدولی پیشگامان کویر این شهر خواهیم بود و روز سختی را پیش رو خواهیم داشت.

قوچان نژاد ادامه داد: تیم ما نشان داده اگر پرتلاش بجنگیم برنده خواهیم شد و اگر در دیدار با پیشگامان تعلل کنیم به مشکل خواهیم خورد.

گفتنی است تیم والبیال میزان مشهد با یک امتیازی دیدار روز گذشته خود مقابل شهرداری تبریز18 امتیازی شد و پس از تیم های پیشگامان کویر یزد 24 امتیازی، متین ورامین 22 امتیازی و پیکان تهران 19 امتیازی در جایگاه چهارم جدول لیگ برتر والیبال کشور باقی ماند و کاله آمل با امتیاز مشابه در تعقیب او قرار دارد.

برچسب ها: والیبال ، میزان ، شکست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.