سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شكارچي مخاطبان را به دام "شير قريش" مي كشاند

انيميشن "شكارچي" كاري از مركز پويانمايي صبا با موضوع روايت ح"ضرت حمزه" در مرحله تحقيق و نگارش است.

محمد نظري نويسنده انيميشن "شكارچي" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: انيميشن شكارچي در 26 قسمت 20 دقيقه اي كاري از مركز پويانمايي صبا در مرحله تحقيق و نگارش است.
وي افزود: شكارچي به روايت زندگي حمزه عموي پيامبر اسلام(ص) از بعثت تا شهادت مي پردازد.
نظري تصريح كرد: شكارچي با تكنيك سه بعدي و براي گروه سني كودك و نوجوان توليد مي‌شود به دليل اينكه نگارش اين اثر با تحقيقات زياد همراه بوده و اين انيميشن از جهت محتوا كاملا مستند است و مخاطب بزرگسال هم از آن استفاده خواهد برد.

*هدف از ساخت اين انيميشن معرفي شخصيت بي نظير حمزه است

وي اظهار داشت: نگارش اين انيميشن بسيار سنگين است و تعداد شخصيت هاي موجود در قصه بسيار زياد است و حداكثر تا دو ماه ديگر نگارش آن به پايان خواهد رسيد.
نظري هدف از ساخت اين انيميشن را اين گونه عنوان كرد: هدف از ساخت اين انيميشن معرفي شخصيت بي نظير حضرت حمزه و نقش موثر وي در پاسداري از دين نوپاي اسلام تصوير فضاي فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي حاكم بر عرب (پيش و پس از ورود اسلام) و همچنين مروري داستان گونه به تاريخ اسلام است.
وي خاطر نشان كرد:‌در اين مجموعه حدود 30 شخصيت اصلي از جمله ابوطالب، ابولهب، ابوجهل، ابوسفيان، بلال، هند، عمار ياسر، ام جميل، وحشي و ... در اين اثر ايفاي نقش مي كنند./ص


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.