سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یونان قدرترین حریف ایران از رقابت های قهرمانی جهان:

واتر پلو هیست ها چشم به پیروزی در لیگ چهارم دوختند

تیم ملی واترپلوی جوانان کشورمان از سومین دایدار خود در جریان رقابت های جهانی استرالیا فردا به مصاف تیم قدرتمند یونان می روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: پس از کسب یک پیروزی و یک شکست در رقابتهای جهانی استرالیا واترپلوهیست های کشورمان فردا در سومین دیدار خود به مصاف تیم قدرتمند یونان می روند.

ملی پوشان کشورمان در این رقابت ها با تیم های ترینیدادو توباگو، ازبکستان، یونان و رومانی هم گروه است که می توان از یونان به عنوان اصلی ترین حریف ایران در این رقابت ها نام برد به همین دلیل بازی فردا را نوعی دیدار تدارکاتی دانست.

تیم ملی کشورمان پس از پیروزی در اولین دیدار خودشان مقابل ترینیداد و توباگو در دومین دیدار خود به مصاف رومانی ها رفتند و متحمل شکستی شدند که به اعتقاد کادر فنی آنها بهتری نسبت به اولین روز مسابقات داشتند.

این گزارش حاکی است : با توجه به اینکه یونان حریف بسیار قدرتمند و شناخته ای است به همین دلیل ملی پوشان کشورمان به امید پیروزی در دیدار چهارم خود مقابل تیم ملی ازبکستان هستند که موفق شد صبح امروز از سه تیم ترینیداد و توباگو عبور کند.

یکی از اهداف فدراسیون حضور تیم ملی در جمع 12 تیم برتر این مسابقات است به همین دلیل آنها امیدوارند پیروزی مقابل تیم ملی ازبکستان به جمع 12 تیم برتر بازیها صعود کنند.

البته پیش از این در مسابقات جهانی که در سال گذشته در یونان برگزار شد جوانان کشورمان در جایگاه دهم ایستادند و به همین دلیل آنها به دنبال کسب موفقیتع دیگری هستند تا از جایگاه ایران در دنیا دفاع کنند.

در صورتیکه واترپلوئیست های کشورمان موفق به قرار گرفتن در جمع 12 تیم برتر مسابقات شوند کار بزرگی کردند و امیدواریم در چهارمین دیدار خود پس از پیروزی صاحب جایگاه خوبی در این رقابت ها شوند./با


 

برچسب ها: یونان ، واترپلوی ، سومین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.