سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش صحیح شرط اصلی پیشرفت تکنسین های پروتز است

توانمندی تکنسین های دندانی در کشور که با ارتقاء روز افزون خلاقیت های هنری مشهود است امری چشمگیر در کشور قلمداد می شود که آموزش صحیح شرط پیشرفت در این رشته است .

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ ناصر علی زرگرزاده، مربی آموزش پروتزهای دندانی در اولین جشنواره فرهنگی ، هنری پروتزهای دندانی افزود: برنامه ریزی هایی صورت گرفته است که در این راستا، آموزش توسط متخصصین توانمند، کمبودهایی نظیر تجهیزات را کم رنگ کرده و عامل ارتقاء توانمندی تکنسین های پروتز دندانی تلقی می شود.

وی همچنین با اشاره به استقبال بی نظیر دانشجویان رشته پروتزهای دندانی گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته اساتید در آموزشکده وسایل آموزشی، متناسب به علم روز به کمک دانش پژوهان این رشته خواهد شتافت.

تجهیزات باید نیاز کارشناسان را برآورده سازد تجهیزات به طور عمومی از عوامل موثر در آموزش تلقی می شوند و به طور عمومی تجهیزات مقطع کارشناسی باید کارشناسی شده باشد تا شاهد پیشرفت روز افزون تکنسیين ها و کارشناسان رشته پروتزهای دندانی و ارائه هرچه بهتر خدمات به جامعه باشیم.

عضو مدعو هیئت علمی آموزشکده پروتزهای دندانی در اولین جشنواره فرهنگی، هنری پروتزهای دندانی هنر و خلاقیت را روح جدانشدنی در پروتزهای دندانی دانست.

وی با اشاره به استقبال بی نظیر دانشجویان اظهار داشت: در این جشنواره با کمبود وقت مواجه بودمی و امید داریم در برنامه ریزی هاي بعدی جشنواره فرهنگی، هنری پروتزهای دندانی را در سطح کشوری مطرح کنیم.

زرگرزاده گفت: هنر دندانسازی و پروتز گرچه به ظاهر یک شغل است اما دهها حرفه نظیر برشکاری ، زرگری، گچبری، طراحی و نقاشی، آهنگری و ... را در خود جا داده است .

وی که در آثار هنری خود به مفاهیمی نظیر بیداری اسلامی ، تفکرات انسانی زمان خفته و ... با بهره گیری از ابزارهای موجود در پروتزهای دندانی پرداخته است.

 زرگرزاده همچنین برگزاری این جشنواره را زمینه ساز رشد خلاقیت های هنری تکنسین پروتزهای دندانی عنوان کرد./ح
برچسب ها: آموزش ، تکنسین ، دندان ، پروتز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.