سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

تشكل های دانشجویی در بصیرت بخشی سیاسی پیشقدم شوند

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد از بصیرت بخشی سیاسی به عنوان رسالت اصلی تشكل های دانشجویی یاد كرد و گفت: جهاد تشكل ها در تحقق این هدف از ضروریات در دانشگاه های كشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نكونام، همزمان با فرا رسیدن روز دانشجو، در دیدار با اعضای انجمن اسلامی مستقل دانشجویان دانشگاه شهركرد، با تبیین نقش تشكل های دانشجویی در مقابله با جنگ نرم دشمن، گفت: این تشكل ها نقش موثری در بصیرت‌بخشی و آگاه‌سازی دانشجویان در مقابله  با توطئه ها، ایفا می كنند.

وی از دانشجویان به عنوان سربازان نظام جمهوری اسلامی در بصیرت بخشی و آگاه سازی مردم و جوانان یاد كرد و افزود: حركت دانشگاه ها در مسیر خط و هدف انبیاء الهی از دیگر رسالت های تشكل های دانشجویی است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، رسالت انبیاء الهی از آدم تا خاتم را تلاش برای خدایی شدن انسان و سعادت بشر عنوان كرد و گفت: اگر این هدف انبیاء، در دستور كار تشكل های دانشجویی و مسئولان و متولیان دانشگاه ها قرار گیرد، انحراف فكری در میان نسل جوان به كمترین میزان خود می رسد.

حجت الاسلام نكونام با ضروری خواندن بصیرت جوانان و دانشجویان برای شناخت مسیر و اهداف نظام و توطئه های دشمن، گفت: این سعادت در سایه پیروی از دستورات كتاب خدا، ائمه اطهار علیهم السلام و قرآن كریم محقق می شود.

امام جمعه شهركرد، با قرائت آیاتی چند از قرآن كریم و احادیث مذهبی، تاًكید كرد: عقل به عنوان رسول باطنی، به خودی خود انسان را سعادتمند نمی كند و لازم است رسول ظاهری و وحی نیز در كنار آن، انسان را به سعادت برساند.

وی تصریح كرد: دشمن و برخی سرسپردگان داخلی در تلاشند با حیله های گوناگون، جوانان را از خط ولایت فقیه منحرف كنند و لازم است تشكل های دانشجویی، نسل جوان را نسبت به این توطئه، آگاه كنند.

نماینده ولی فقیه، حركت دانشگاه ها به سمت گسترش فضای علم اخلاق و معنویت را از ضروریت های كار در زمان حاضر عنوان كرد.

شانزدهم آذرماه در تقویم كشور، به عنوان روز دانشجو نامگذاری شده است. /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.