سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنفرانس هاي خبري امروز تيم ها قبل از بازي هفته هفدهم ليگ برتر؛

مربيان تيم هاي ليگ برتري قبل از بازي هاي خود چه گفتند؟

کنفرانس هاي خبري امروز يکشنبه 12 آذر تيم هاي ليگ برتري قبل از بازي هفته هفدهم برگزار شد که در پي آن مربيان تيم ها به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، تونی الیویرا افزود: هر دو تیم بازی سختی را در پیش داریم ولی فکر می کنم و امیدوارم که تماشاگران، بازي زیبایی را نظاره گر باشند.

وی اضافه کرد: وقتی من و ژوزه در بنفیکا همبازی بودیم فکر نمی کردم در سمت مربی گری در ایران رو در روی هم قرار گیریم بین من و ژوزه رفاقت زیادی وجود دارد .



اليويرا تصریح کرد: فردا هر دو تیم تلاش می کنند بهترین باشند ما از پتانسیل آن ها اطلاع داریم و می توانیم در آزادی آن ها را شکست دهیم.

وی اضافه کرد: ما سه هفته آخر نتایج خوبی کسب نکرده ایم اما از جنگیدن خود دست بر نمی داریم و فردا هم برای سه امتیاز به میدان می رویم. در تیم ما تناقضی بین خط حمله و خط دفاع ما وجود دارد ولی من سعی می کنم که آن را کمتر کنم.

وی خاطر نشان کرد: همه تیم ها تلاش می کنند وضعیت ما در جدول به طوری است با صدر 6 امتیاز فاصله داریم و با قعر هم همین مقدار امتیاز فاصله داریم به هر حال تلاش خود را می کنیم برصدر نزدیک تر شویم.



*بارني جانشين ژوزه در کنفرانس

وی در خصوص غیبت ژوزه در کنفرانس خبری گفت: تمرین امروز پرسپولیس ساعت 15:30 شروع شد به همین دليل وی نتوانست در کنفرانس خبری پیش از بازی با تراکتور حاضر شود.

بارني اضافه کرد: من و گل محمدی رابطه خوبی با هم داریم و هر دو برای موفقیت پرسپولیس تلاش می کنیم به هر حال هر دو مربی تیم هستیم و کنار زمین ایستادن ما بستگی به شرایط تیم دارد.

وی خاطر نشان کرد: شرایط پرسپولیس روز به روز بهتر می شود و امیدواریم که بتوانیم خود را هر چه زودتر در بالای جدول لیگ برتر ببینیم.



*بارنی: از ابتدای فصل اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس بوده است

مربی تيم فوتبال پرسپولیس گفت: در این فصل سوت‌های زیادی به ضرر ما زده شده و اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس بوده است.

پدرو بارنی اظهار داشت: بازی ما با تراکتور برای هر 2 تیم سخت است و ما باید با هم باشیم تا بتوانیم نتیجه بگیریم به هر حال شرایط تیم ما روز به روز بهتر می شود.



*حاشیه های کنفرانس پرسپولیس تراکتور

کنفرانس پرسپولیس -تراکتور در حالی آغاز شد که حاشیه هایی نیز به همراه داشت.

مانوئل ژوزه سرمربی پرسپولیس به علت تداخل زمانی کنفرانس بازی پرسپولیس تراکتور با تمرین پرسپولیس در محل کنفرانس حاضر نشد و پوروبارنی را به جای خود به کنفرانس فرستاد.

تونی الیویرا سرمربی تراکتور در ابتدای کنفرانس با شوخی به خبرنگاران گفت: مترجم من شبیه من است که با تعجب خبرنگاران همراه بود.

هم چنین در اواخر کنفرانس الیویرا به صورت ایستاده به سوالات یکی از خبرنگاران پاسخ داد.



*ویسی خبرنگاران را به شام دعوت کرد

سرمربی تیم فوتبال پیکان در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل نفت آبادان گفت: انتخاب فدراسیون فوتبال را به عنوان فدراسیون برتر تبریک می گویم.

بر اساس اين گزارش، عبداله ویسی در جمع خبرنگاران گفت: ما به حق به عنوان فدراسیون برتر انتخاب شدیم و این حق ما بود چرا که کارهای زیر بنایی در حال انجام است و AFC این مسئله را مشاهده کرده است.



*ویسی: از تیپ کفاشیان خوشم نیامد رئیس باید لباس مناسب بپوشد

وی در ادامه گفت: البته از طرز لباس پوشیدن کفاشیان خوشم نیامد چون رئیس فدراسیون به عنوان نماینده فوتبال ما می بایستی با لباس مناسب تری در مراسم حضور می یافت.

ويسي ضمن دعوت خبرنگاران به شام گفت: امیدوارم فردا بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و البته این بازی برای ما حائز اهمیت است چرا که در صورت پیروزی با توجه به شرایطی که در جدول رده بندی داریم می تواند از لحاظ روحی و روانی به بازیکنان ما کمک کند ضمن اینکه تیم نفت آبادان نیز شرایط مشابهی دارد و همین باعث می شود بازی سختی را پیش رو داشته باشیم.



*ملاک AFC نتیجه نبوده/ به فدراسیون تبریک می گویم

سرمربی تيم فوتبال راه آهن گفت: درست است که فدراسیون ما فدراسیون سال آسیا شد ولی ملاک AFC نتیجه نبوده است.

علی دايی اظهار داشت: آیتم هایی که AFC برای این انتخاب خود در نظر گرفت، نتیجه گیری تیم ها در رده های مختلف نبوده و ملاک برای اين انتخاب گزارش هایي بود که فدراسیون برای AFC می فرستاد، اميدوارم همیشه وضعیت به همین منوال باشد و فوتبال ما پیشرفت کند من هم به مسئولین تبریک می گویم اما نباید خودمان را گم کنیم ما در خیلی از موارد مشکل داریم و در ضمن به تیم های پایه توجه نمی کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اختلاف با خداداد عزیزی در زمان بازیگری اش گفت: در همه جای دنیا ممکنه این اتفاقات بیفتد اما مهم این است که ما منافع فردی را بر منافع ملی ترجیح ندهیم من و خداداد شاید اختلاف داشتیم ولی آن را وارد کارمان نمی کردیم فکر می کنم مطرح کردن این مسائل زیبا نباشد ولی رسانه ها دوست دارند که این مسائل را مطرح کنند.

دايي تصريح کرد در بارسلونا هم مسی و ویا با هم اختلاف دارند ولی این اختلاف را در زمین فوتبال نمی آورند و در زمین از خود گذشتگی می کنند.
به هر حال این مسائل طبیعی است و چیزی که در آن دوران مهم بوده این بود که تیم ملی آن زمان خیلی چیزها را ثابت کرد.



*کاسیمیرو: در جام حذفی بازی نکنیم بهتر است

سرمربی نفت آبادان گفت: فشردگی بازیهای لیگ باعث شد روی تیم ما فشار باشد و به نظر می رسد در جام حذفی بازی نکند بهتر باشد.

کاسیمیرو در گفتگو با خبرنگاران افزود: من امیدوار بودم با شروع نیم فصل دوم کار را قدرتمندانه آغاز کنیم که فدراسیون تصمیم دو بازی در میان تعطیلات قرار داد  و فکر می کنم ما نباید در جام حذفی شرکت کنیم.

وی اضافه کرد: ما هنوز در جدول هفدهم هستیم و از زمان بازی داماش که من به نفت آمده ام 5 هفته گذشته من سعی کردم تعادلی در بین نفرات تیم ایجاد کنم ولی به هر حال از لحاظ روانی هنوز موفق نشده ام.

سرمربي تيم فوتبال نفت آبادان خاطر نشان کرد: شما خبرنگاران برای فوتبال مفید هستید و مثل بازیکنان و مربیان در یک قایق هستند به خاطر اتفاقات کنفرانس عذرخواهی می کنم و درآن روز من عصبانی بودم./مح
برچسب ها: پرسپولیس ، تراکتور ، ژوزه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.