سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت روز جهانی معلولین؛

برگزاری کارگاه ها و کلاس های آموزشی در منطقه 10

شهردار منطقه 10 از ویژه نامه های روز جهانی معلولان روز دوشنبه 13 آذر ماه با شعار "برطرف کردن موانع جامعه ای فراگیر و قابل دسترس برای همه ایجاد کنیم" خبر داد.

فرامرز عظیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: در راستای افزایش آگاهی و افزایش شناخت شهروندان نسبت به مسائل حقوق معلولان کارگاه ها و کلاس های آموزشی به همراه توزیع بروشور با عناوین عوامل ایجاد کننده معلولیت در دوران بارداری، رازهای شاد زیستن مهارت های توانمندسازی در خانه های سلامت و مراکز توان بخشی منطقه 10 برگزار می شود.
وی در خصوص اینکه معلولان جزء مهمترین اقشار جامعه هستند و برای اینکه ممکن است برای زندگی خود دچار مشکل شوند افزود: یکی از رویکردهای مدیریت شهری رسیدگی به دغدغه ها و مشکلات و مسائل معلولان است که با توجه به برنامه ریزی های انجام شده به تشکیل کانون معلولان نسبت به شناسایی نیازها و همچنین معابر نیازمند مناسب سازی برای تردد معلولان در سطح منطقه اقدام شده است.
وی در خصوص برنامه های اداره سلامت برای این مناسبت خاطر نشان کرد: برپایی ایستگاه های سلامت شامل ویزیت پزشک عمومی، تست خون و اندازه گیری فشار خون و توزیع کتاب قانون معلولین از مهم ترین برنامه هاست./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.