سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هلاكت شمار زيادي از شورشيان مسلح در دمشق

نيروهاي ارتش سوريه در عمليات تعقيب شورشيان مسلح در مناطق داريا در جنوب غرب ، زملکا در شرق و شيفونيه در جنوب شرق حومه شهر دمشق، بيشتر آنان را از پاي در آورد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاري دولتي سوريه (سانا) ؛  اين شورشيان، وابسته به گروهک تکفيري موسوم به  جبهه نصرت بودند که در اين عمليات کشته شدند.

عمليات ارتش در تعقيب شورشيان مسلح در حومه شهر دمشق در حالي ادامه پيدا مي کند که يگاني از ارتش ديروز جاده منتهي به فرودگاه بين المللي دمشق را از وجود افراد مسلح پاکسازي کرد و هم اکنون تردد در اين جاده کاملا تامين است.

بر پايه اين گزارش ؛ پايگاه شبکه اخبار سوريه از حمله خمپاره اي شورشيان مسلح به اردوگاه فلسطين نشين يرموک واقع در جنوب دمشق خبرداد و افزود : در اثر اين حمله دو فلسطيني کشته شد.

به گزارش اين پايگاه خبري سوري ؛ يکي از خمپاره ها، به خودروي 14 نفره مسافربري اصابت کرد که علاوه بر جان باختن يکي از سرنشينان 13 نفر ديگر هم زخمي شدند.برپايه اين گزارش ، بمبي هم بازار ميوه و تره بار اين اردوگاه فلسطيني نشين منفجر شد که در پي آن هيجده نفر زخمي شدند.يک خودروي بمب گذاري شده هم شنبه شب در خيابان مرکزي اردوگاه يرموک منفجر شد، اما تلفاتي نداشت.

در منطقه تضامن واقع در مجاورت اردوگاه يرموک نيز در اثر انفجار يک خودرو که تروريستها در حال بمبگذاري آن بودند ، شش نفر از آنها به هلاکت رسيدند.در منطقه جرمانا که چند روز پيش شاهد انفجارهاي تروريستي بود ، نيروهاي وابسته به يگان مهندسي ارتش ، بمبي را که در کنار يکي از خيابانها کارگذاشته بود ، خنثي کردند.

برچسب ها: هلاکت ، دمشق ، شورشی ، مسلح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.