سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسرار "سايت 911"/

سرمايه گذاري 100 ميليون دلاري آمريكا براي ساخت "زيرزمين مخفي" رژيم صهيونيستي

واشنگتن پست در گزارشي از مشارکت پنهان آمريکا و سرمايه گذاري هنگفت اين کشور براي احداث يک سايت سرّي-زيرزميني براي اين رژيم پرده برداشت.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از بيزينس اينسايدر، "والتر پينكاس" در گزارشي در واشنگتن پست از درخواست براي پيشنهاد انجام پروژه‌اي براي ساختن "زيرزمين سري" براي رژيم صهيونيستي پرده برداشته كه "سايت 911" نام گرفته است. اين پروژه با نام عجيب كه دارد هزينه‌اي بالغ بر 100 ميليون دلار را در برداشته است و براي تكميل بيش از دو سال برده و تنها با استفاده از كارگراني ساخته شده كه از نظر امنيتي كاملا تحت نظر بوده‌اند. 
اين پروژه در زمان تكميل پنج طبقه در زير زمين خواهد بود و شش ساختمان فرعي بر روي آن قرار خواهد گرفت. مساحت آن در حدود 127000 پاي مربع خواهد بود و سه طبقه نخست آن داراي اتاق‌هاي مسكوني، سالن كنفرانس و كتابخانه خواهند بود. همچنين درهاي اين پناهگاهها در برابر هر گونه لرزه‌اي مقاوم هستند و در مقابل تشعشات راديو اكتيو از امنيت بالايي برخوردارند.
براي قسمت ورودي و خروجي اين سايت، كارگران تنها از يك در وارد و خارج مي‌شوند و محافظان آن نيز تنها صهيونيست‌ها هستند. دو طبقه پاييني اين ساختمان كوچکتر هستند و مطابق شكلي كه وب سايت "امور اشتغال ارتش" منتشر كرده است اين بخش‌هاي كوچك‌تر احتمالا به منظور انبار نمودن كالاها و تجهيزات مورد استفاده قرار مي‌گيرند. 
طراحي اين بنا نيز با سبك طراحي بناهاي آمريكايي توسط يک طراح صهيونيست انجام شده است.
در اين مكان حتي مزوزا (طومار مذهبي يهوديان) نيز وجود دارد كه به گفته نظاميان امريكائي با جوهر پاك نشدني حك شده است. 
ساخت اين بنا در حدود 100 ميليون دلار هزينه داشته است. طبق گزارش‌ها تعيين نوع و برآورد هزينه سيستم ارتباطي، درماني، برق و لوله كشي آب اين تاسيسات از سوي مقامات امنيتي آمريكا و رژيم صهيونيستي انجام شده‌اند. 
يال گراد برنده جايزه پوليتزر که سابقا در مراكز اطلاعاتي و رسانه در واشنگتن فعاليت كرده، اخيرا گفته است: "هدف از ساخت مركز 911 نامشخص است."
برچسب ها: اسرائیل ، سایت ، مخفی ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.