سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختلاف نظر میان اعضای کمیته انضباطی:

حسن زاده‌:از اعلام مبلغ جریمه تیم های انصرافی بی اطلاع هستم /ژوزه هنوز به راي ما اعتراض نکرده است

در حالی که عبداللهی عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بیان کرده که باشگاههای انصراف داده از جام حذفی 30 میلیون تومان جریمه می شوند اما رئیس کمیته انضباطی اظهار بی اطلاعی کرد.

اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: پرونده تیم های کنار رفته از جام حذفی هنوز به دستمان نرسیده که بخواهیم جریمه 30 میلیون تومانی هم برای تیم ها در نظر بگیریم.

حسن زاده در ادامه اظهار داشت: ما باید در ابتدا بررسی کنیم که چرا این تیم ها در جام حذفی شرکت نمی کنند و بعد برای آنها جریمه در نظر می گیریم.

گفتنی است: برخی از تیم های منصرف شده از حضور در جام حذفی نسبت به پرداخت 30 میلیون تومان جریمه اعتراض کردند.

رئيس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال در مورد راي مانوئل ژوزه سر مربي تيم وتبال پرسپوليس گفت:5 ميليون جريمه در مورد ژوزه صادر شده است اما وي مي تواند در اين بره تجديد نظر کند و البته اين موضوع در مورد خود سر مربي است و ارتباطي به باشگاه شپرسپوليس ندارد چرا که از لحاظ آئين نامه انضباطي اين راي قابل اعتراض است و مربوط به شخص ژوزه مي باشد.

وي ادامه داد : هنوز هيچ اعتراضي ازژوزه به دست ما نرسيده است اما در صورت اعتراض قابل بررسي و تجديد نظر مي باشدو به کميته استيناف ارجاع داده مي شود.

لازم به ذکر است راي صادره در مورد شکايت فدراسيون از مانوئل ژوزه از قرار 5 ميليون جريمه نقدي و در صورت تکرار محروميت خواهد بود.

حسن زاده در پايان گفت:بيشتر قصد داشتيم وي را متوجه قانون کنيم  و تخلف وي جزو ماده 23 آئين نامه انضباطي که مبناي آن از 3 ميليون به بالا مي باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.