سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد:

بیش از 45هزار زن سرپرست خانوار امسال بیمه می شوند / پوشش 100 درصدی کاشت حلزون در کشور

در سال گذشته 45 هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند و پیش بینی می شود با تامین اعتبار 45 هزار زن سرپرست خانوار دیگر نیز تحت پوشش بیمه های اجتماعی قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در  نشست خبری روز جهانی معلولان،‌دکتر همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه این هفته را به عنوان هفته معلول در سازمان بهزیستی در نظر گرفته ایم اعلام کرد:  سازمان بهزیستی تمام توان خود را برای اجرای طرح های پیشگیری و همین طور ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف خود به کار می گیرد.
وی در خصوص پرداخت شهریه دانشجویان معلول گفت: در سال جاری تمامی دانشجویان معلول در سراسر کشور برای پرداخت شهریه خود مشکلی نداشتند و سازمان بهزیستی در این زمینه همکاری لازم را با سایر دستگاه ها داشت.
وی با بیان اینکه برای زنان سرپرست خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی خدمات ویژه ای در نظر گرفته شده است اظهار داشت:891 گروه CB مشکلات و موانع پیش روی زنان سرپرست خانوار را رصد می کنند و در سال گذشته برای اجرای بیمه های اجتماعی زنان سرپرست خانوار بودجه مناسبی لحاظ شده بود و 45 هزار نفر از زنان سرپرست خانوار سال گذشته تحت پوشش بیمه قرار گرفتند و امسال نیز مقرر شده همین تعداد از بیمه های اجتماعی برخوردار شوند.
همایون هاشمی در خصوص اجرای قانون جامع حمایت از حقوق معلولان خاطر نشان کرد: قانون جدید جامع حمایت از حقوق معلولان به زودی در صحن علنی مجلس بررسی و به تصویب خواهد رسید./ل
برچسب ها: زن سرپرست ، بیمه ، حلزون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.