سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میثاقیان:

سپاهان قدرتمند است البته آلومینوم پیروز میدان می شود

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان از دیدار سخت مقابل سپاهان اصفهان خبر داد و اظهار داشت: فرصت زیادی برای تمرین پس از بازی مقابل تراکتور دراختیار نداشتیم به طور حتم پیروز میدان می شویم.

اکبر میثاقیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: آلومینوم  از بازیکنان جوان و با انگیزه تشکیل شده است و نسبت به حریفان تجربه بازیکنان آلومینوم در سطح پایین تری قرارد ارد البته باوجود اینکه  اولین سال  حضورمان در لیگ برتر را تجربه می کنیم اما در مصاف با حریفان با تجربه همیشه بازی یکسان وپایا پایی انجام داده ایم.

وی ادامه داد: سپاهان تیم قدرتمند دارای مهره های سر شناس و بی حرفه ای و مدیریت قوی برخور دار است بنا بر این  به طور حتم دیدار سختی مقابل سپاهان پیشرو داریم به بازیکنان خود اطمینان دارم و می توانم  به جرات بیان کنم مقابل تیم سپاهان و بازیکنان حرفه ای و سرشناس علاوه بر ارائه بازی قدرتمند سه امتیاز را نیز کسب کنیم.

میثاقیان تصریح کرد:  شرایط سختی را برای  صعود تیم آلومینوم  به رقابت های  لیگ برتر متحمل شدم بنابر این برای حفظ و  این تیم در رقابت های برتر تمام تلاش خود را بکار می گیریم و با توجه به شناختی  و اعتمادی که به بازیکنان و تیم خود دارم با حمایت مسولان استان به طور حتم در رقابت های لیگ برتر در سال های آتی نیز ادامه فعالیت می دهیم و به یکی از تیم های قدرتمند تبدیل می شویم.

 سرمربی آلومینیوم تصریح کرد: پس از بررسی  و اطلاعات موفق خوشبختانه محسن حمیدی را در مقبابل سپاهان در اختیار داریم و می توانیم از توانایی این بازیکن در مقابل سپاهان اصفهان برخوردار باشیم .

حمیدی در دیدار مقابل تراکتور از داورکارت زرد دریافت کرد و احساس کردیم وی سه اخطاره است خوشبختانه پس از استعلام متوجه دو اخطار بودن حمیدی شدیم وازاین مسئله بسیار  مردد هستیم./مح

 

برچسب ها: سپاهان ، تیم ، آلومینوم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.