سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

لایحه پیشنهادی مالیات نیازمند بازنگری دقیقی است

رییس کمسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان گفت: لایحه پیشنهادی مالیات که از سوی دولت به مجلس ارایه شده نیازمند بازنگری دقیقی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان «جعفرذره بینی»در جمع اعضای کمیسیون تجارت اتاق اصفهان تصریح کرد: برخی از بندها و تبصره‌ها ی این لایحه نه تنها فعالیت‌های اقتصادی را محدود می کند بلکه فضای کسب و کار را با چالش روبرو می‌سازد.

عضو هیات نمایندگان اتاق اصفهان خاطر نشان کرد:افزایش قاچاق کالا و فرار سرمایه دو نتیجه اجرای این لایحه در آینده خواهد بود و دولت برای جلوگیری از این دو معضل باید لایحه فوق را متوقف سازد و در زمان دیگر باکارشناسی و همفکری بخش خصوصی لایحه‌ای جامع و کامل تنظیم کند.

وی از تشکیل جلسه فوق العاده کمیسیون تجارت با نمایندگان مجلس و کارشناسان مالیاتی با هدف بررسی ابعاد مختلف لایحه مالیاتی خبر داد و گفت:کمیسیون وظیفه دارد که دیدگاه تاجران و بازرگانان اقتصادی را از لایحه را به آگاهی نمایندگان و مسوولان دولتی برساند تا فضای کسب و کار مورد تهدید قرار نگیرد.

عضو کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه برخورد فعال تشکل‌های اقتصادی با بخش نامه‌های خلق الساعه دولت را خواستار شد و گفت:سکوت بخش خصوصی باعث متضرر شدن واحدهای تولیدی در اثر بخشی نامه‌های اخیر است.

«جواد ظهیری»ممنوعیت صادرات 72 قلم کالا طی یک بخش نامه را باعث واردآمدن زیان به صادرکنندگان این کالا ذکر کرد و گفت:این قبیل رفتارها نه تنها برای کشور سودی ندارد بلکه هزینه‌های مضاعفی را برای فعالان اقتصادی ایجاد می‌کند.

وی اظهار داشت:تغییر رویکرد دولت از درآمدهای نفتی به درآمدهای مالیاتی در اثر کاهش فروش نفت قابل پیش بینی بود.وی سلیقه‌ای برخورد کردن با دستور العمل‌های جدید و عطف به ماسبق برخی از بخش نامه‌های جدید را قابل تامل دانست./س

برچسب ها: اصفهان ، لایحه ، مالیات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.