سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم عمليات ارتش سوريه عليه تروريست ها در مناطق مختلف

ارتش سوريه در ادامه عمليات خود عليه تروريست ها در مناطق مختلف کشور در غوطه شرقي با گروهي از تروريست ها درگير شد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني المنار، خبرگزاري سوريه از سرگيري خدمات تلفن همراه و اينترنت در دمشق را پس از وقفه اي دو روزه اعلام کرد.
منابع سوري اعلام کردند خدمات اينترنت و تلفن همراه در بسياري از استان ها و شهرهاي اين کشور از سرگرفته شده است.
احمد فرحات گزارشگر اين شبکه در گزارشي همراه با تصاويري از درگيري هاي ارتش سوريه با تروريست ها گفت: نيروهاي ارتش به پيشروي خود در غوطه شرقي در ريف دمشق ادامه مي دهند و طي آن با تروريست ها در مناطق داريا، حجير و دوما درگير شدند که طي آن شمار زيادي از تروريست ها از جمله چند تبعه عراقي و برخي از اتباع ديگر کشورها کشته شدند. 
در همين حال وزارت اطلاع رساني کويت بار ديگر تاکيد کرد فرودگاه بين المللي دمشق به صورت طبيعي فعاليت مي کند و راه فرودگاه نيز امن است. افراد مسلح پيش از اين اعلام کرده بودند بخشي از فرودگاه را به تصرف خود در آورده اند.
در ادامه گزارش با اشاره به درگيري در مناطق مختلف حمص آمده است: مناطق القصير و ريف آن در نزديک مرزهاي لبنان از جمله مناطقي است که درگيري در آنها روي داد. نيروهاي ارتش در مناطق مختلف ديرالزور نيز پيشروي هايي داشتند و طي آن خسارات سنگيني به تروريست ها بخصوص در الجبيله وارد کردند.
گزارشگر ادامه داد: تصاوير منتشر شده در اينترنت تصاويري از اعضاي گروه موسوم به جبهه النصره را هنگام تيرباران شماري از شهروندان بي دفاع نشان مي دهد. خبرگزاري ها اعلام کردند اين افراد از منطقه کردنشين راس العين در نزديک مرزهاي ترکيه هستند. در اين تصاوير تعدادي از افراد ديده مي شود که روي زمين دراز کشيده اند و از افراد مسلح مي خواهند آنها را نکشند. در ادامه تصاوير صحنه تيراندازي افراد مسلح به شهروندان همراه با سردادن شعارهايي در حمايت از جبهه النصره ديده مي شود.عمليات ارتش سوريه عليه تروريست‌ها در مناطق مختلف سوريه ادامه دارد .
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.