سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زورگیران هیکلی این بار با قمه قصد جان مأموران انتظامی را کردند

رئیس کلانتری آزادی از زورگیرانی با جثه های بزرگ که با در دست داشتن قمه به طرف ماموران حمله ور شده و قصد جان آنان را کردند، خبرداد.

سرگرد حجت الله مرادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مأموران این کلانتری با تشدید اقدامات خود و آمادگی های لازم درصدد شناسایی و دستگیری مجرمین به ویژه زورگیران هستند.

وی افزود: مأموران گشت این کلانتری پی گشت زنی های مستمر خود در راستای افزایش ضریب امنیت محله به دو فرد هیکلی که با موتورسیکلت در حال تردد بودند مشکوک شده که آنان با رویت ماموران قصد متواری شدن را داشته که توسط مامورین متوقف می شود.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: ماموران در بازرسی بدنی از آنان توانستند یک قبضه قمه که به صورت ماهرانه در پشت کمربند پنهان گشته بود را شناسایی و ضبط کنند که در همین حین یکی از متهمان با قمه به طرف ماموران دویده و قصد جان آن را می کند که با آمادگی کامل مامور و با استفاده از فنون رزمی متهم زمین گیر شده و دستگیر می شود.

مرادی در خاتمه خاطر نشان کرد: در حین انتقال این دو متهم به کلانتری فردی به هویت کاظم 36 ساله به ماموران مراجعه کرده و اظهار می دارد که دقایقی پیش این دو متهم با تهدید قمه قصد زورگیری از وی را داشتند که به محض دیدن مامورین متواری شدند./ز

برچسب ها: متهم ، بازرسی ، کلانتری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.