سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از برگزاری هفته آخر دور برگشت؛

تیم های صعود کننده به مرحله دوم لیگ های جوانه و آینده سازان مشخص می شوند

هفته آخر از دور برگشت لیگ های جوانه و آینده سازان پسران پنجشنبه 16 آذر ماه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می شود و چهره تیم های صعود کننده به دور دوم مشخص خواهد شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ در لیگ جوانه ها و در گروه یک، شهید بیطرفان قم با آرش ماکو، شوتوکان wskf اصفهان با شیتوریو شوکوکای یونیون، شوتوکان wskf اصفهان با سپاه روح اله مرکزی و شیتوریو شوکوکای یونیون باآرش ماکو دیدار می کنند.

در گروه دوم هم تندر سقز با هلال احمر رباط کریم، بتن آماده ساری با هیات کاراته قزوین مبارزه می کند.

در گروه سوم هیات کاراته البرز با همراه اول ، هیات کاراته البرز با هیات کاراته زنجان و همراه اول با صنایع نان شفق(هیات کاراته مازندران) رودرروی هم قرار می گیرند.

ضمن آنکه تیمهای شهرداری سیرجان و شهید ستاری قرچک از گروه چهارم به عنوان تیمهای اول و دوم به مرحله دوم راه یافته اند.

در لیگ آینده سازان و د رگروه یک، شهید ستاری قرچک با شیتوریو شوکوکای یونیون و هیات کاراته فارس با هیات کاراته گلستان مبارزه می کنند.

تیمهای سپاه روح اله مرکزی و همراه اول از گروه دوم، دانشگاه آزاد اسلامی و هیات کاراته البرز از گروه سوم و هیات کاراته آذربایجان شرقی و هیات کاراته کرمانشاه از گروه چهارم به عنوان تیمهای اول و دوم گروه های خود به مرحله دوم لیگ راه یافته اند.

گفتنی است تیمهای صعود کننده در دو گروه 4 تیمی قرار می گیرند که پس از پایان هفته سوم دور برگشت، دیدارهای مرحله دوم دور برگشت به صورت دوره ای(یک دور) با هم مبارزه خواهند کرد./با
برچسب ها: کاراته ، جوانه ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.