سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سوت حرکت 1531 ها روي ريل/ حواشي ها ما را از قله پيشرفت باز مي دارد

معاون اول رئيس جمهور گفت: حاشيه ها تنها مسير پيشرفت را براي توليدکنندگان و متخصصان داخلي مسدود مي کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، رحيمي در مراسم افتتاح 10 لکوموتيو جديد ايران سفير با اشاره به اينکه راه آهن يکي از تشکيلاتي است که مردم از قديم با نام و کار آن آشنا هستند گفت: متأسفانه در بخشي از زمان مورد فراموشي قرار گرفت و از رشد خود بازماند، خوشبختانه در دولت قبل و دولت فعلي توجه ويژه اي به اين بخش شده است و امروز کارنامه افتخارآميزي در پرونده راه آهن وجود دارد.

وي افزود: با ساخت اين 10 کشنده ساخت لکوموتيو در کشور بومي سازي شده که اميدواريم روزي تعداد اين لکوموتيوها به 100 کشنده برسد.

معاون اول رئيس جمهور تاکيد کرد: پرداختن به يکسري حواشي و حاشيه ها تنها راه تفکر به سمت و سوي پيشرفت را مسدود مي کند چرا که حواشي که در درون ساخته شده نمي تواند ما را به عرصه و قله هاي پيشرفت برساند.

رحيمي اضافه کرد: خوشبختانه در اين شرايط برنده اين ماجرا ما هستيم چرا که با تلاش شبانه روزي به پيشرفت هاي خوبي دست يافته ايم.

وي خاطرنشان کرد: ظرفيت کار در وزارت راه و شهرسازي شتاب بيشتري گرفته و کار ساخت و ساز در همه بخش ها به خصوص در بخش ساخت و ساز راه آهن به صورت شبانه روزي با پيشرفت فيزيکي قابل ملاحظه اي در حال  انجام است./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.