سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/سرپرست تيم فوتبال ابومسلم

با آمدن هادي برگي زر ابومسلم به روز های اوج خود بازخواهد گشت

سرپرست تيم فوتبال ابومسلم خراسان رضوي گفت: با آمدن هادي برگي زر به عنوان سرمربي در صورت مشخص شدن وضعیت مالكيت تيم ابومسلم، به روز های اوج خود بازخواهیم گشت.

سيدهاشم حسيني در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، با اعلام این مطلب افزود: در اين ديدار تيم ما خوب بازي نكرد اما نماینده همدان هم تيمي نبود كه بازي را در مقابلش واگذار كنيم.

وي با اشاره به در اختیار نداشتن يونس شاكري به دليل محروميت و محسن نيساني مدافع تاثيرگزار تيم به دليل مصدوميت در ديدار مقابل الوند همدان اظهار داشت: دير اضافه شدن خداداد عزيزي در هفته گذشته به تيم و نبود تفكرات يك مربي باعث شد نتيجه اي رغم بخورد كه در شخصيت شناسنامه فوتبال شرق كشور نباشد.

سرپرست تیم فوتبال ابومسلم خراسان رضوي ضمن عذرخواهي از هواداران به خاطر نتايج اخير تيم گفت: با اضافه شدن هادي برگي زر از فردا يكشنبه 12 آذرماه و برطرف شدن مشکل مالکیت تیم امیدوارم اوضاع تيم بهبود يابد.

حسيني ضمن بيان اينكه صعود به ليگ برتر دشوار است اما دور از دسترس نيست گفت: با توجه به اینکه 8 بازي سخت خود را در نيم فصل اول ميهمان بوديم در نيم فصل دوم فرصت خوبي خواهيم داشت تا با اضافه كردن چند بازيكن در صورت عدم صعود مستقيم مسير را براي صعود از طريق ديدارهاي پلي آف مهيا كنيم.

وي در باره بازي بعدي تيمش گفت: روز يكشنبه 19 آذرماه از ساعت 14 در مشهد ميزبان ماشين سازي تبريز خواهيم بود.

سرپرست تيم فوتبال ابومسلم خراسان ضمن اشاره به هماهنگي با سازمان اتوبوس راني براي انتقال هواداران به ورزشگاه ثامن الائمه مشهد ادامه داد: كاري به شرايط اين تيم در جدول نداريم و با هماهنگي و حضور هواداران بايد ورزشگاه ثامن را به دژ ابومسلم تبديل كنيم.

لازم به ذکر است تيم ابومسلم خراسان رضوي با 15 امتيازي كه از 12 بازي دور رفت خود كسب كرده است در جايگاه ششم جدول رده بندي گروه يك رقابت هاي ليگ دسته يك فوتبال كشور قرار دارد و پس از ديدار با تيم ماشين سازي تبريز 8 دي ماه به مصاف نساجي قائم شهر خواهد رفت./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.