سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باند سارقان اینترنتی در اراک متلاشی شد

رئیس پلیس فتا مرکزی گفت: باندی که در شهرستان اراک و سایر استان های کشور اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی افراد می کرد، شناسایی و متلاشی شد.

سرگرد نوروزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان اراکی مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب ایشان موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات ماموران مشخص شد متهم با پول های مسروقه به صورت اینترنتی اقدام به خرید گوشی تلفن همراه می کرده است.

سرگرد نوروزی بیان کرد: پس از اقدامات فنی پلیس توانست متهم را در شهرستان خرم آباد استان لرستان شناسایی و دستگیر کند.

وی بیان کرد: ابتدا متهم منکر ارتکاب به هر گونه جرمی شده ولی پس از روبرو شدن با مستندات و ادله که کارشناسان این پلیس تهیه کرده بودند، لب به اعتراف گشود که گوشی های مورد نظر را از 2 نفر از دوستانش خریداری کرده است که با اقدامات فنی و پلیسی همدستان وی نیز دستگیر و پس از مشاهده شواهد بزه ارتکابی را پذیرفتند.

رئیس پلیس فتا مرکزی اظهار داشت: متهمان در ادامه بازجویی ها اعتراف کردند که با وجوه سرقتی اقدام به خرید اقلام دیگری از قبیل چند دستگاه تلوزیون و ...، گنج یاب از استان های مختلف کشور کرده اند و مبلغی بیش از 150 میلیون ریال را از طریق برداشت اینترنتی غیر مجاز از حساب بانکی افراد بدست آورده اند که متهمان به دادسرا معرفی و روانه زندان شدند.

سرگرد نوروزی به متخلفان فضای سایبر هشدار داد: پلیس فتا اشرافیت کامل بر محیط اینترنت و فضای سایبری دارد و هیچ تخلفی نمی تواند از چشم تیزبین مامورین این پلیس در امان بماند./ز

برچسب ها: گوشی ، ارتکاب ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.