سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

بهسازی 7 هزار واحد مسکونی در آذربایجان‌غربی

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: 7 هزار واحد مسکونی روستایی در آذربایجان‌غربی مورد بهسازی قرار گرفت.

ایوب عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه گفت : در سفر هیات دولت به استان آذربایجان غربی بهسازی 7 هزار واحد مسکونی به تصویب رسیده بود که بهسازی تمام این واحدها به پايان رسیده است.

وی با اشاره به اعتبار هزینه شده در این زمینه اضافه کرد: برای بهسازی این تعداد واحد روستایی 399 میلیارد ریال هزینه شده است.

عزیزی با اشاره به اهمیت بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی به ویژه در روستاها افزود: بهسازی واحدهای روستایی گام مؤثری در راستای ایمن‌سازی این واحدها است.

وی با بیان اینکه از سال‌های گذشته بهسازی و نوسازی اماکن روستایی در دستور کار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار دارد خاطر نشان کرد: علاوه بر بهسازی این میزان واحد روستایی بهسازی 66 هزار واحد مسکونی روستایی و شهری نیز آغاز شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در این راستا تسهیلات ویژه‌ای به صاحبان مسکن در روستاها و شهرها داده می‌شود اعلام کرد: بهسازی اماکن شهری در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت که متولی ساخت و ساز در آن‌ها بنیاد مسکن است انجام می‌گیرد.

وی گفت: برای این منظور به متقاضیانی که اقدام به بهسازی واحد مسکونی خود کنند تسهیلاتی در قالب تسهیلات مسکن مهر صادر می‌شود.

عزیزی اعلام کرد: از 66 هزار واحد مسکونی روستایی در دست بهسازی 53 هزار واحد به پايان رسیده و پایان کار آن‌ها صادر شده است و مابقی در دست نوسازی هستند./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.