سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به دنبال پیروزی مقابل سایپا:

حاج کناری: به حق مان رسیدیم/شانس صعود برای همه تیم ها یکسان است

سرمربی تیم کشتی آزاد صدرای زیر آب گفت: از هر نظر آماده شکست تیم سایپا بودیم که خوشبختانه به این مهم رسیدیم.

عباس حاج کناری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:در هفته گذشته مقابل پرسپولیس جویبار نیز شایستگی پیروزی را داشتیم اما داوران این اجازه را به ما ندادند و در نهایت مغلوب شدیم.

وی ادامه داد:شکست مقابل پرسپولیس نه تنها نا امیدمان نکرد بلکه باعث افزایش انگیزه بچه ها شد و همین امر سبب پیروزی ما مقابل سایپا بود.

دارنده مدال طلای جهان در مورد عملکرد شاگردانش اظهار داشت:بچه ها هفته به هفته بهتر می شوند، در هفته نخست ضعف هایی داشتند که خوشبختانه نکاتی را که به آنها گوشزد کردیم انجام دادند وبه طور کلی از عملکرد شان تا به امروز رضایت درام.

حاج کناری در پاسخ به این سوال که با پیروزی مقابل سایپا  چقدر به صعود از گروه مقدماتی امیدوارشده است گفت:به هرحال در این گروه تمامی تیم ها یک شکست ویک پیروزی دارند و همگی از شانس یکسانی برای صعود به مرحله بعدی برخوردارهستند در نتیجه ما سعی خواهیم داشت در هفته های آتی حداکثر امتیازات را بگیریم و به عنوان یکی از تیم های صعود کننده خود مان را معرفی کنیم.

تیم کشتی آزاد صداری زیرآب در مسابقه معوقه از هفته نخست رقابتهای لیگ برترکشتی آزاد با نتیجه 4 بر 3 سایپا شمال(تنکابن )را شکست دادودر هفته سوم 16 آذرماه میهمان تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار خواهد بود./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.