سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

عصر زوال صهیونیسم فرا رسیده است

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشریح پیروزی نیروهای مقاومت حماس در جنگ هشت روزه با اسرائیل، گفت: عصر سقوط و زوال صهیونیسم به دست ولایت فرا رسیده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

سردار محمدعلی آسودی در جمع فرهنگیان بسیجی استان چهارمحال و بختیاری در شهركردگفت: نیروهای مقاومت با الگوگیری از قیام امام حسین (علیه السلام) و نظام جمهوری اسلامی ایران، شكست مفتضحانه ای برای صهیونیست ها و آمریكا رقم زدند.

سردار آسودی اضافه كرد: اسرائیل، خود را بازنده جنگ سخت و نیمه سخت می داند و شكست های بزرگی در گنبد به اصطلاح آهنین این رژیم دیده می شود.

وی، رمز پیروزی های مقاومت در لبنان و حماس در فلسطین را مرهون تبعیت از ولایت و لبیك عنوان كرد و افزود: ولایت، نعمت و سرمایه عظیم و برترین عنصر موفقیت است و باید قدر این نعمت و سرمایه بزرگ را بدانیم.

سردار آسودی در ادامه با تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد توطئه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی، گفت: موفقیت های ملت ایران، دشمن را بیكار نمی گذارد و وظیفه و تكلیف ما این است كه در عرصه های فرهنگی تبلیغی و رسانه ای به وظیفه خود عمل كنیم.

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز، عصر حزب الله و پیروزی اسلام است و به یاری خدا در نبرد بعدی، بساط رژیم صهیونیستی برچیده می شود./ب

برچسب ها: عصر ، زوال ، صهیونیسم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.