سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پور نصر اعلام کرد؛

منطقه 21 به بزرگترين مرکز تفريحي غرب پايتخت

قائم مقام شهردار منطقه 21 از پتانسيل بالاي اين منطقه براي تبديل شدن به بزرگترين مرکز تفريحي و تفرجگاهي پهنه غرب پايتخت خبر داد.

پيمان پورنصر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اين منطقه با اينکه منطقه اي نوپا و تازه تأسيس است از قدمت بالايي در زمينه صنعت و سکونت برخوردار است چرا که تا قبل از تأسيس منطقه 21 اين محدوده جز منطقه 9 شهرداري تهران محسوب مي شد و همزيستي اين دو مقوله با هم از مدت ها قبل شرايط ويژه اي را براي شهروندان اين منطقه رقم زده است.

وي افزود: يکي از موارد مشهود وجود بافت هاي فرسوده بخش مسکوني در اين منطقه است که بايد همتي جدي و عزمي راسخ در جهت بازسازي و مرمت و احياي مجدد اين اماکن فرسوده بکار رود تا هم به لحاظ سازه اي و هم در جهت ارتقاي نماي ظاهري شهر به نقطه مطلوبي برسد که اگر اين مهم محقق شود شاهد شکوفايي و رونق بخش هاي مرتبط با اشتغال و ايجاد فرصت کسب و کار براي شهروندان منطقه نيز خواهيم بود.

قائم مقام شهردار منطقه 21 بيان داشت: همچنين درموضوعات مربوط به خدمات شهري به معناي عام که در خصوص ارتقاي همه جانبه شرايط محيطي منطقه در راستاي رفاه و رضايت خاطر شهروندان نيز خواهد بود بايد از يک برنامه مشخص و استراتژي مدوني برخوردار باشيم.

وي افزود: منطقه 21 بستر خوب و مساعدي براي توسعه و پيشرفت همه جانبه دارد و با توجه به اينکه در برخي نواحي منطقه بافت صنعتي خود نمايي مي کند بايد شرايط محيطي را براي بهبود فضاي مسکوني در کنار بافت صنعتي در جهت آرامش و آسايش شهروندان منطقه ارتقا دهيم.

پور نصر در ادامه با بيان اينکه اقدامات چشمگير و گسترده اي در زمينه هاي عمراني و خدماتي در سطح منطقه انجام شده است، اظهار داشت: اين منطقه فضاي خوبي براي کار و فعاليت بيشتر در تمامي زمينه ها و حوزه هاي شهري،اجتماعي،خدماتي و رفاهي دارد و بايد براي نيل به اين اهداف از حضور شهروندان براي فعاليت و ارائه کارهاي بهتر و در خور توجه استفاده شود تا به نتيجه مطلوب و مورد نظر مديريت شهري که همان مشارکت همه جانبه شهروندان در اداره امور شهري است برسيم.

وي تصريح کرد: اين منطقه با توجه به موقعيت جغرافيايي و استراتژيکي که دارد از پتانسيل بالايي براي ارتقاي فضاي سبز شهري و در کنار آن تبديل شدن به مرکز تفريحي براي شهروندان را دارد و به جرأت مي توان گفت اين منطقه از ظرفيت بالايي در جهت تبديل شدن به بزرگترين قطب تفرجگاهي پهنه غرب پايتخت را با احداث دو بوستان بزرگ قوري چاي و طبيعت با تمهيدات شهرداري منطقه داراست.

قائم مقام شهردار منطقه 21 گفت:براي محقق شدن اين امر و دسترسي آسان تمامي شهروندان مناطق 22 گانه شهر تهران به اين اماکن،شهرداري منطقه اقدام به افتتاح پل گلها کرده و تمهيداتي را در جهت احداث پل ايران خودرو در دست اجرا دارد./ز

برچسب ها: شهردار ، استراتژی ، بافت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.