سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

بسته بندی عاملی برای تکرار خرید مصرف کنندگان

مدیر صنایع کشاورزی و روستایی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: ترغیب به خرید و تکرار در خرید اساسی ترین مزایای بهره گیری از بسته بندی به عنوان یک معیار تبلیغاتی در عرصه تجارت است.

ایاز برنو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز افزود: فروشگاه های بزرگ کاهش هزینه های نیروهای انسانی و همچنین کم شدن وقت خرید مصرف کنندگان را از مزایای بسته بندی عنوان می نمایند.

وی تصریح کرد: بسته بندی موجب کاهش هزینه حمل و نقل و انبارداری محصولات و مواد غذایی برای کارخانه ها خواهد شد.

برنو با عنوان نمودن ویژگی های بسته بندی مناسب ادامه داد: یک بسته بندی خوب از عناصر مختلفی مانند جذابیت در نام، طراحی زیبا، تبلیغات و قیمت مناسب برای جذب مشتری استفاده می کند.

مدیر صنایع کشاورزی و روستایی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی بسته بندی را از عوامل موثر در فروش مواد غذایی دانست و یادآور شد: توجه به پیشرفت های تکنولوژیکی متعدد در صنایع وابسته به بسته بندی بخصوص چاپ، باعث شده بسته بندی علاوه بر نگهداری مواد یکی از عوامل پویا و موثر بر فروش مواد غذایی و محصولات کشاورزی در بازار رقابتی تجارت محسوب شود.

وی تاکید کرد: درج اطلاعات بر روی بسته ها وانتقال به مصرف کننده را باید از تاثیرات ارزشمند بسته بندی قلمداد کنیم./س

برچسب ها: بسته ، عاملی ، مصرف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.