سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صالحي: با حمايت از کاسيميرو در ليگ برتر مي مانيم

مديرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: هم اکنون از شرايط تيمم راضي نيستم زيرا در خطر سقوط به ليگ يک هستيم اما با حمايت از کاسيميرو و کمک بازيکنان در ليگ برتر مي مانيم.

خليل صالحي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالم که فدراسيون فوتبال ايران به عنوان بهترين فدراسيون سال 2012 قاره آسيا انتخاب شد و اين انتخاب افتخار بزرگي براي فوتبال ايران شد اما معيارهاي AFC چه بوده که ايران بهترين فدراسيون آسيا شده است براي من جاي سوال و ابهام است که شاخصه هاي AFC چه چيزهايي بوده که ايران برتر از همه کشورهاي آسيايي بوده است.

مديرعامل ابشگاه صنعت نفت آبادان افزود: در مناسبات داخلي ما مشکل زياد داريم اما هنوز نمي دانم شاخصه ها و معيارهاي AFC چه بوده و برچه اساسي به ما رأي داده اند که بهترين فدراسيون آسيا شده ايم متأسفانه در مسائل داخلي فوتبال ما مشکلات زيادي دارد اما بهترين فدراسيون سال آسيا مي شود.

وي گفت: اصلا و ابدا از شرايط صنعت نفت راضي نيستم چطور مي شود که تيم ما در خطر سقوط به ليگ يک باشد و از شرايط تيم راضي باشم من به هيچ عنوان از وضعيت تيم راضي نيستم اما با تلاش مضاعف از اين شرايط خارج مي شويم مطمئن هستم با توجه به پتانسيل بالايي که صنعت نفت دارد، از شرايط موجود خارج مي شويم و در جدول خودمان را بالا مي کشيم.

صالحي اظهار داشت: شرايط تيم ما اينگونه نمي ماند و قطعا وضعيت بهتري به دست خواهيم آورد. صنعت نفت يک سري مشکلات داشته که تلاش مي کنيم اين معضلات را برطرف کنيم و به جايگاه اصلي مان در ليگ برسيم چرا که معتقديم صنعت نفت نبايد در انتهاي جدول باشد و خطر سقوط را احساس کند.

وي افزود: آلفردو کاسيميرو به طور کامل مورد حمايت ما است و با تمام قدرت از او حمايت مي کند کاسيميرو تازه به تيم ما آمده و فرصت زيادي در اختيار نداشته اما از وقتي که به صنعت نفت آمده، شيوه و نحوه بازي ما بهتر شده است، اعتقاد دارم با توجه به شناختي که کاسيميرو از صنعت نفت و فوتبال ايران دارد، تيم ما را از بحران خارج مي کند و به مرور نتايج بهتري کسب خواهيم کرد تا از قعر جدول جدا شويم.

مديرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: ابراهيم تهامي هفته گذشته در يک برنامه تلويزيوني به طور قاطع حرف از سقوط صنعت نفت زد تهامي در آن شب خيلي صحبت ها کرد که با منطق و روح ورزشي منافات و سازگاري ندارد و سقوط صنعت نفت هم مثل حرف هاي ديگرش بود که محتوا و پايه و اساس نداشت ما به چنين حرف هاي بي پايه و اساسي توجه نمي کنيم تا تمرکزمان را از دست بدهيم بلکه تلاش مان را بيشتر مي کنيم تا با رفع مشکلات تيم، در آينده نتايج بهتري کسب کنيم.

صالحي درپايان گفت: صنعت نفت قطعا در ليگ برتر مي ماند يقين دارم که به ليگ يک سقوط نمي کنيم و در ليگ برتر مي مانيم من 48 سال است که به صورت مستمر در فوتبال هستم و شرايط بدتر از اين را هم ديده ام نيم فصل دوم باقي مانده و 17بازي انجام خواهد شد که با توجه به امتيازات زيادي که باقي مانده، اتفاقات زيادي دربالا و پايين جدول خواهد افتاد اما آنچه که مسلم است اينکه صنعت نفت آبادان در ليگ برتر مي ماند و به ليگ يک سقوط نمي کند./مح

برچسب ها: روح ، ورزشی ، صالحی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.