سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت برای قهرمانی نیم‌فصل خیلی فشرده است

تبریز را در مشهد شکست خواهیم داد

سرمربی تیم هندبال ثامن مشهد گفت: رقابت برای قهرمانی در نیم فصل خیلی فشرده است و امتیازات تیم‌ها به هم نزدیک است.

علیرضا حبیبی سرمربی تیم هندبال ثامن مشهد در گفتگو با خبرنگارورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: یکی دو روز دیگر نیم فصل لیگ برتر به پایان می‌رسد و تیم‌های مدعی سخت در گرفتن قهرمانی هستند رقابت‌ها خیلی فشرده است و امتیازات نیز به هم نزدیک است.

وی تصریح کرد: تیم‌های ثامن الحجج سبزوار و مشهد و سپاهان از مدعیان لیگ هستند و نزدیک به هم مسابقه می‌دهند.

حبیبی در ادامه گفت: در هفته نهم لیگ روز دوشنبه 13 آذر به مصاف  شهرداری تبریز خواهیم رفت، تیمی که عملکرد مطلوبی در این مسابقات داشته است و امتیاز به راحتی نمی‌دهد ولی با این حال ما برای برد به میدان خواهیم رفت و می‌خواهیم در پایان بازی نتیجه را به نفع خودمان به پایان ببریم.

وی در خصوص دیدار با ثامن سبزور گفت:‌روز چهارشنبه 8 آذر از هفته هشتم مسابقات لیگ به مصاف ثامن سبزوار رفتیم دیدار خوبی صورت گرفت و حریف با حضور بازیکنان خارجی و ملی‌پور خود 25 بر 24 این بازی را برد.

حبیبی تاکید کرد: در این دیدار دو بازیکن خاطی سبزوار نیز حضور داشتند و برای تیم خود بازی کردند آنها در هفته سوم مسابقات مقابل مس کرمان تخلف کرده بودند و فدراسیون از حضور در یک بازی محروم کرده بود و ما می‌خواستیم این دو بازیکن در این دیدار نباشند و معترض بودیم که جلسه کمیته انضباطی قبل از این بازی برگزار شد و قرار بر این شد که در مقابل نماینده کرمان یعنی ستاره فروغ محروم باشند.

وی گفت: اگر این دو بازیکن در این مسابقه حضور نداشتند ما به حتم برنده بازی بودیم و متاسفانه دو بازیکن ما در مقابل ثامن سبزوار مصدوم بودند.

حبیبی در پایان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون تیم هندبال سپاهان با 12 امتیاز با تفاضل گل بهتر در مکان اول مسابقات لیگ قرار دارد و رتبه دوم از آن ماست و شهرداری تبریز نیز با 9 امتیاز عنوان سوم را به خود اختصاص داده است/با

 

برچسب ها: حبیبی ، ثامن ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.