سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصغر نقي زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"راستش را بگو" فيلم نامه اي قوي با ظرافت هاي خاص دارد

سريال "راستش را بگو" با داشتن فيلم نامه اي قوي و فراز و فرودهايي در روند داستان براي مخاطب داراي جذابيت و ظرافت هاي خاصي است.

اصغر نقي زاده، بازيگر اين سريال در گفتگو با خبرنگار بخش راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: در اين سريال نقش يكي از دوست هاي نزديك (حسن پورشيرازي) به نام "اكبر تقوي"، راننده ون را ايفا مي كنم كه به همراه 4 دوست ديگر خود كاراكترهاي متفاوت چون وكيل معلم و دكتر به ايفاي نقش مي پردازم.
وي در ادامه اظهار داشت: همه دوستان من در سريال "راستش را بگو" افراد عادي هستند كه در دل جامعه زندگي روزمره خود را مي گذراند.
بازيگر فيلم سينمايي "آژانس شيشه اي" با اشاره به اينكه اين 5 نفر دوست صميمي از رزمنده هاي دفاع مقدس بوندند و هم اكنون در جامعه از شرايط مفرحي برخوردار نيستند، افزود: من در فيلم هاي سينمايي و سريال هاي متفاوتي به ايفاي نقش پرداختم كه موضوعاتي پيرامون مشكلات روزمره جامعه داشته و سريال "راستش را بگو" نگاهي به مشكلات قشر دانشجو دارد و داستان آن براي جوانان داراي جذابيت ظرافت هاي خاصي است.
وي تصريح كرد: اين سريال دومين همكاري من با محمد رضا آهنج به شمار مي رود كه وي كارگرداني خوب با تجربه و نكته بين بوده و كار كردن با اين گروه حرفه اي برايم لذت بخش است.
اين بازيگر عنوان كرد: داستان اين سريال از فيلم نامه قوي برخوردار است كه فراز و فرودهايي در روند داستان شكل مي گيرد و فيلم نامه تنها حول يك داستان نمي چرخد و داراي جذابيت هاي خاصي است./ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.