سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

افزایش 30 درصدی تولید تراکتور در کشور

مدیر عامل شرکت تراکتورسازی ایران از افزایش 30 درصدی تولید این شرکت در سالجاری خبرداد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، ابراهیمی با اشاره به اینکه رکورد تولید روزانه 113 دستگاه تراکتور در سالجاری در این شرکت ثبت شده است، گفت: برنامه ریزی تولید تراکتور برای سال جاری 30 هزار دستگاه است که از این تعداد 10 هزار دستگاه به خارج از کشور صادر خواهد شد.

وی با اعلام اینکه بیش از 90 درصد قطعات مورد نیاز این مجتمع در داخل کشور تولید می‌شود، گفت: همین امر موجب شده به رغم تحریم ها میزان تولید این شرکت افزایش یابد. وی با اشاره به تنوع محصولات تولیدی این مجموعه گفت: مدل های مختلف تراکتور با قدرت 35 تا110 اسب بخار در این مجموعه تولید می شود.

ابراهیمی بابیان اینکه این تراکتورها با کاربری های متنوع و با سوخت حداقلی به خصوص برای مناطق کوهستانی بسیار مناسب هستند، گفت: تولیدات تراکتورسازی ایران با تکیه بر دانش داخلی از نظر قیمت و کیفیت نسبت به دیگر کشورهای تولید کننده تراکتور برتر است. وی با بیان اینکه تولید تراکتور در تراکتورسازی ایران بر اساس درخواست و نیاز بازار صورت می‌گیرد، گفت: در حال حاضر سه نوع تراکتور ای. تی. ام399، ای. تی. ام 285 و ای. تی. ام240 را در دو نوع تک و دو دیفرانسیل به عنوان محصول اصلی تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌شود.

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتور سازی ایران از راه اندازی مرکز آزمایش تراکتورسازی ایران در سال 91 به عنوان اولین مرکز آزمایش و استاندارد تراکتور، خودرو، موتورسیکلت و ماشین های راه سازی در شمال غرب کشور خبر داد. /س

 

برچسب ها: افزایش ، تولید ، تراکتور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.