سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

برگزار هفته فرهنگی قم در شهر ایوتایای تایلند

شهردار قم در دیدار با استاندار ایوتایای تایلند گفت: با توجه به مذاکرات صورت گرفته به زودی هفته فرهنگی قم در شهر ایوتایای تایلند برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، محمد دلبری در این دیدار که با استقبال گرم استاندار ایوتایا از هیات شهرداری قم همر اه بود در مورد جایگاه مذهبی سیاسی اجتماعی شیخ احمد قمی در کشور تایلند صحبت شد.
استاندار ایوتایاي تايلند گفت: در گذشته نیز در مورد نقش ایران در شهر ایوتایا بواسطه وجود مرقد شيخ احمد قمی و طوایفی که بواسطه حضور ایشان مسلمان شده اند صحبتهایی انجام شده است .
وی خواستار نقش فعال و پررنگ شهرداری قم برای حمایتهای علمی فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم از همشهریان خود در شهر ایوتایای تایلند شد.
محمد دلبری شهردار كلانشهر قم نیز با مهم خوندن نقش شيخ احمد قمی برای گرویدن افراد زیادی به دین مبین اسلام گفت: برای معرفی بیشتر شخصیت علمی و مذهبی شیخ احمد قمی هفته فرهنگی قم را در شهر ایوتایا برگزار می کنیم.
همچنین در این سفر آقای دلبری از دانشگاه راجابهات در کنار مقبره شیخ احمد قمی نیز بازديد و ضمن گفتگو با رییس این دانشگاه مقرر گردید اتاق قم شناسی به همت شهرداری قم و شورای اسلامي شهر قم در این دانشگاه و در کنار مقبره شیخ احمد قمی تشکیل و راه اندازی شود./س
برچسب ها: قم ، هفته فرهنگی ، استان قم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.