سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

برگزاری کنگره ملی پیامبر اعظم (ص) در شهرستان سقز

معاون امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: کنگره ملی پیامبر اعظم(ص) با موضوع سنت و سیره نبوی پنجم بهمن همزمان با ولادت باسعادت پیامبر نور و رحمت(ص) و آغاز هفته وحدت در شهرستان سقز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، حجت الاسلام محمد یوسفی گفت: این جشنواره با موضوعات مختلفی از جمله جایگاه وقف در سیره پیامبر اعظم(ص)، رسیدگی به وضعیت محرومان و ایتام در سیره آن حضرت، شیوه برخورد پیامبر(ص) با توطئه ها و فتنه ها و جایگاه مسجد در سیره رسول الله برگزار می شود.
وی خانواده و مشورت در سیره پیامبر گرامی اسلام(ص)، وحدت اسلامی در مقابل کفار در سیره آن حضرت، سیری اجمالی در سجایای اخلاقی پیامبر بزرگوار، سیری در سیره ملکوتی ایشان و جایگاه ذکر و ذاکر از دیدگاه حضرت محمد(ص) و اهل بیت(ع) را از دیگر موضوعات این کنگره ملی عنوان کرد.
معاون امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: همچنین مدیریت از دیدگاه رسول الله(ص)، رفتار با کودکان و نوجوانان از منظر آن بزرگوار و تعلیم و تربیت در سیره پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) از دیگر موضوعات این کنگره است.
وی آخرین مهلت ارسال آثار را 15 دی عنوان کرد و افزود: علاقه مندان به شرکت در این کنگره ملی می توانند آثار خود در این موضوعات را به دبیرخانه کنگره واقع در استان کردستان، شهرستان سقز، اداره اوقاف و امور خیریه و یا به آدرس اینترنتی sagez.kordestan@awqaf.ir ارسال کنند.
به گفته وی کنگره ملی پیامبر اعظم (ص) پنجم بهمن همزمان با آغاز هفته وحدت در سالن اجتماعات دانشکده فنی و مهندسی شهرستان سقز برگزار می شود./س
برچسب ها: کنگره ، ملی ، پیامبراعظم ، سقز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.