سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران پیشتاز در امر مدرسه سازی و جذب خیرین

آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران پیشتاز در امر مدرسه سازی و جذب خیرین است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران امسال توانست با جذب خیرین مدرسه ساز گام بلندی در این عرصه مدارس خیرساز بردارد.
حافظی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز گفت: تلاش مدیر کل و روسای مناطق آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برای حل مشکلات و معضلات پیش روی دانش آموزان کار بسیار عظیم و مقدسی است که بازخورد معنوی آن را می توان در زندگی شخصی و کاری به صورت مستمر ببینند و حقیقتا از سوی خداوند دارای پاداشی گرانقدر خواهد شد.
وی ادامه داد: با تصویب مجلس مقرر شد خیرین مدرسه ساز از پرداخت عوارض معاف گردند.
*راه اندازی 90 مدرسه تخصصی قرآنی استان اصفهان
معاون پرورشی و فرهنگی استان اصفهان از راه اندازی 90 مدرسه تخصصی قرآن در استان اصفهان خبر داد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید جواد پورحسینی با اشاره به اینکه راه اندازی مدارس تخصصی قرآن یکی از مهمترین برنامه های اجرایی نظام آموزش استان از ابتدای سال تحصیلی جدید به شمار می رود اظهار کرد: دانش آموزان پایه های نخست،دوم و سوم ابتدایی در این مدارس در کنار ساعات درسی خود باید دو ساعت را نیز به برنامه های قرآنی اختصاص بدهند و این برنامه به صورت تکمیلی برای این دانش آموزان اجرا می شود.
معاون پرورشی و فرهنگ اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان این که در سال تحصیلی جدید مربیان قرآنی که جذب نظام آموزشی استان شده اند مدیریت کلاس های قرآنی این مدارس را بر عهده دارند تصریح کرد: این مربیان وظیفه رسیدگی به کلاس های مدارس عمومی قرآن استان را در نوبت بعدازظهر نیز بر عهده دارند.
وی خاطر نشان کرد: تمام مربیان قرآن از حافظان،قاریان، و فعالان قرآن موجود در سطح استان به شمار می روند و این افراد با معارف قرآنی به صورت کامل مانوس و آشنا شوند./ز
برچسب ها: خیرین ، تهران ، مدرسه سازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.