سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

تلاش مجلس برای اختصاص ردیف ویژه در بودجه 92 برای تکمیل زیرساختهای مناطق زلزله زده

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در بازدید از مناطق زلزله زده اهر توجه ویژه به مناطق زلزله زده را ضروری برشمرد و بر تلاش مضاعف دراین زمینه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، نماینده مردم کلیبر و هوراند در مجلس شورای اسلامی دراین بازدید تلاش های انجام شده از سوی دولت و دست اندرکاران امرساخت و ساز را بسیار قابل توجه عنوان کرد و از تلاش های انجام شده دراین زمینه قدردانی کرد.

ارسلان فتحی پور، گفت: توجه به مناطق زلزله زده یک وظیفه عمومی برای تمامی دستگاه های اجرایی، خدماتی، عمومی است و همه باید در جهت حل مشکلات مناطق زلزله زده تا آخرین لحظه تلاش کنیم.

نماینده مردم کلیبر، هوراند و خداآفرین از آمادگی مجلس برای هرگونه کمک به دولت برای حل مشکلات مناطق زلزله زده خبر داد و افزود: در اعتبارات بودجه سال 92 نیز تلاش داریم تا با کمک نمایندگان مجلس ردیف بودجه ویژه ای را برای مناطق زلزله زده در نظر بگیریم تا مشکلات اهالی متدین و ولایتمدار منطقه ارسباران که همیشه و در طول تاریخ و بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی منشاء خدمات ارزنده برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده مرتفع گردد.

این نماینده مجلس گفت: نمایندگان مردم شریف ارسباران همیشه در کنار مردم بوده و با همکاری دولت و مجلس تلاش خواهد شد مشکلات مناطق زلزله زده یکی پس از دیگری مرتفع شود.

وی، دراین بازدید هم از تلاشهای ویژه سپاه و بسیج که بصورت شبانه روزی در مناطق زلزله زده در ساخت اماکن مسکونی و دامی و کمک رسانی به مناطق زلزله زده نقش مؤثر داشتند قدردانی کرد و افزود: سپاه و بسیج به عنوان نهاد برخواسته از بطن انقلاب و به عنوان یک نهاد مردمی همیشه و همه جا در خدمت نظام و انقلاب بوده اند و هر مأموریتی که به این نهاد مردمی واگذار شده سربلند بیرون آمده اند و کارنامه موفق این نهاد در امر بازسازی مناطق زلزله زده و ساخت دو هزار واحد مسکونی و 7 هزار واحد دامی دلیلی براین امر است./س

برچسب ها: مجلس ، اختصاص ، بودجه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.