سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

آماده باش ۲۴ ساعته نيروهاي خدماتي در روزهاي باراني

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان از آماده باش ۲۴ ساعته نیروهای خدماتی این سازمان در مناطق ۱۴ گانه شهر خبر داد و گفت: بیش از ۲۰۰ دستگاه ماشين آلات سبک و سنگين براي رفع آبگرفتگي ها و حوادث احتمالي در روزهاي باراني در حالت آماده باش مي باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان حمیدرضا صبور با بیان اين مطلب اظهار داشت: از ۶ صبح تا ۴ بعدازظهر بیش از ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در مناطق ۱۴ گانه شهر برای رفع حوادث احتمالی و آبگرفتگی در حالت آماده باش هستند.

وی با بیان این که نيروهاي خدمات شهري در روزهاي باراني به صورت ۲۴ ساعته خدمات رساني مي كنند افزود: نيروها و ماشين آلات سبك و سنگين متناسب با نيازهاي مناطق ۱۴ گانه در مناطق مستقر مي باشند.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان تصريح كرد: ماشين آلاتي همچون تانکر، کمپرس، لودر و پمپهاي مكنده علاوه بر فعالیت روزمره خود آماده خدمات رسانی و مقابله با حوادث احتمالی در روزهاي باراني می باشند.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه مشکل در زمينه آبگرفتگي و مسدود شدن کانال ها و جوي ها مي توانند مراتب را به سامانه ۱۳۷ شهرداري اصفهان اطلاع دهند./ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.