سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزايش خودكشي دانشجويان انگليسي بدنبال بحران اقتصادي

از آغاز بحران اقتصادي در غرب، شمار دانشجويان انگليسي كه در واكنش به فشار مالي و قطع كمك هاي دولتي دست به خودكشي زده اند به ميزان چشمگيري افزايش يافته است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تي وي، ارزيابي منتشر شده از سوي اداره آمار ملي انگليس نشان مي دهند كه تعداد دانشجويان مرد تحصليكرده اي كه دست به خودكشي زده اند از سال 2007 تا 2011 از 36 درصد به 57 درصد و پس از آن تا 78 درصد افزايش يافته است و همچنين ميزان خودكشي دختران دانشجو نيز به ميزاني دو برابر از 18 درصد تا 34 درصد افزايش يافته است. 
اين آمار در حالي منتشر مي شود كه سال گذشته در گزارش روانشناسان دانشكده رويال انگليس از لزوم ارائه كمكهاي روحي و رواني و درماني به دانشجويان انگليسي سخن گفته شده بود. 
در اين گزارش همچنين گفته شده بود كه لازم كاركنان و اساتيد دانشگاهي از علائم پيش از خودكشي آگاه شوند تا به دانشجويان كمك نمايند. 
اتحاديه ملي دانشجويان انگليس نيز افزايش ميزان خودكشي دانشجويان در انگليس را "نگران كننده" خوانده است. اين اتحاديه همچنين افزوده كه فشارهاي ناشي از بحران اقتصادي به همراه قطع كمكهاي دولتي به دانشجويان از عوامل اصلي خودكشي در ميان جوانان انگليسي بوده اند. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.