سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دور برگشت لیگ برتر بسکتبال بانوان؛

جهان ماکارون بدون باخت ماند

تیم جهان ماکارون قزوین که سال قبل با نام مهرآمین قهرمان لیگ برتر بسکتبال بانوان شده بود، در پایان هفته دوم دور برگشت فصل جدید بدون باخت ماند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ هفته دوم دور برگشت سوپرلیگ بسکتبال بانوان طی دو روز و در دو گروه برگزار شد که تیم جهان ماکارون قزوین پس از پیروزی پرامتیاز روز قبل مقابل وحدت آریا، امروز هم نیکان ترابر را شکست داده و رکورد بدون باختش را حفظ کرد.

قزوینی ها در کوارتر اول 18 بر 6 اختلاف با حریف را بالا بردند اما نیکان ترابر در کوارتر دوم تلاش زیادی برای جمع کردن دفاع تیم انجام داد و تنها مشکل این تیم ریباندهایی بود که از دست می داد.

از ابتدای نیمه دوم هم در میان اعتراضات فراوان پوران عباسی سرمربی نیکان به داوران، اختلاف به ده امتیاز رسیده و در نهایت به نفع تیم قزوین بالا رفت. عباسی علاوه بر داوران، به بازیکنان حریف، مسئولان کمیته بانوان فدراسیون، ناظر و... اعتراض می کرد.

در نهایت هم این دیدار با نتیجه 71 بر 55 به نفع جهان ماکارون تمام شد. تیم نیکان دیروز هم با نتیجه 72 بر 69 از صابری شکست خورده بود.

**اولین برد سنندج در فصل جدید

تیم سنندج که تا به حال تمام بازیهای فصل از جمله دیدار روز قبل مقابل استیل آذین را باخته بود، امروز با پیروزی 62 بر 53 برابر کیا تهران، اولین برد فصل را جشن گرفت.

تیم کیا در روز اول هفته هم به آرارات باخته بود. آرارات در بازی دوم 50 بر 48 صابری را برد.

تیم استیل آذین میزبان مسابقات پس از برد راحت دیروز ، 80 بر 72 از آریا شکست خورد.

**بازیهای یک طرفه گروه دوم

تیم شرکت ملی گاز پس از برد 72 بر 26 رشد دانه ، حجاب شیراز را هم 83 بر 31 شکست دادند. دانشگاه آزاد هم بعد از برد 90 بر 33 مقابل حجاب شیراز، امروز 99 بر 64 بندرعباس را شکست داد.

رشد دانه هم در آخرین بازی گروه ب 74 بر 71 فارس را برد./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.