سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار میر احمدی:

با رعایت کامل عفاف و حجاب مي‌توان از همه ظرفیت‌های شخصيتي زن استفاده کرد

معاون پشتیبانی انسانی وزارت دفاع گفت: می‌توان از تمامی ظرفیت‌های ارزشمند شخصیتی و فکری زن با رعایت کامل عفاف و حجاب در محیطی سالم استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار میر احمدی در همایش حجاب و عفاف که صبح امروز در دانشکده صنعتی مالک اشتر برگزار شد، مسئله فرهنگ را مهم‌ترین دغدغه مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: شبیخون فرهنگی، ناتوي فرهنگی و سخنان بسیاری در این زمینه که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و امام(ره) بوده بیانگر ارزشمند بودن جایگاه فرهنگ در انقلاب اسلامی ایران است که طبیعی است هر سرباز، سردار، فرمانده و کسی که دل در گرو مقام معظم رهبری دارد دغدغه‌های ولی فقیه را دغدغه اصلی خود بداند.

معاون پشتیبانی انسانی وزارت دفاع، زن را تاریخ‌ساز و فرهنگ‌ساز در اسلام نامید و افزود: در اسلام، زن شخصیت روحی و معنوی والایی دارد که می‌تواند به کمالات انسانی برسد و به همین خاطر است که اسلام به حجاب و عفاف زن اهمیت می‌دهد و حریمی را برای او مشخص کرده است.

وی تاکید کرد: زن در اسلام، نقشی مؤثرتر از مرد در فرهنگ‌سازی دارد، زیرا می‌تواند شکل‌دهنده شخصیت مرد هم باشد.

سردار میراحمدی با اشاره به فرهنگ عاشورا تصریح کرد: در این فرهنگ حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) در ترویج ارزش‌های اسلامی نقشی یکسان داشتند و این بیانگر جایگاه ارزشمند زن در اسلام است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شالله وزارت دفاع الگویی برای تمام دستگاه‌ها باشد تا نشان دهد می‌توان از تمامی ظرفیت‌های ارزشمند شخصیتی و فکری زن با رعایت کامل عفاف و حجاب در محیطی سالم استفاده کرد.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: زن ، اسلام ، حجاب ، عفاف ، وزارت دفاع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.