سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیک بین: ترینداد و توبا دو تیم شناخته شده ای نیست

به محض اصلاح اساسنامه آن را به فدراسیون جهاني ارسال می کنیم

سرپرست فدراسیون شنا گفت: تیم ملی جوانان کشورمان در اولین دیدار موفق شدند از سد تیم ترنیداد و توباگو عبور کنند و پیروزی در اولین گام انگیزه آنها را 2 چندان می کند.

 برانوش نیک بین سرپرست فدراسیون شنا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم ملی جوانان کشورمان در اولین بازی خود در جریان رقابت های جهانی استرالیا موفق شدند از سد تیم ملی، ترینیداد و توباگو عبور کنند.

 وی گفت: پیروزی در این دیدار اهمیت زیادی برخوردار بود و با توجه به اینکه ملی پوشان از استرس زیادی برخوردار بودند و غلبه بر نخستین دیدار باعث شد تا انگیزه آنها دو چندان شود.

نیک بین افزود: البته ترینداد و توباگو  تیم شناخته شده ای نیست و قرار است ملی پوشان کشورمان در بازی های آینده به مصاف تیم های یونان، رومانی بروند بازی در مقابل این تیم ها سخت تر است و امیدوارم با پیروزی در آخرین دیدار مقابل ازبکستان بتوانیم به جمع 12 تیم برتر مسابقات صعود کنیم.

 وی تصریح کرد: بهترین های دنیا در این دوره از رقابت ها حضور دارند و امیدوارم جوانان کشورمان یکی از بهترین نتایج را بدست آورند.

 سرپرست فدراسیون در خصوص  بحث تعلیق و اصلاح اساسنامه فدراسیون اظهار داشت: درحال حاضر مسئولان وزارت ورزش به دنبال  اصلاح اساسنامه هستند و قرار است با پیگیری آنها این مشکل به زودی برطرف شود و به محض وقوع این اتفاق ها اساسنامه اصلا ح شده را به فدراسیون جهانی ارسال خواهیم کرد./آق

برچسب ها: نیک بین ، پیروزی ، دیدار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.