سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

ظرفیت های گردشگری این شهرستان معرفی نشده است

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تاكنون ظرفیت های گردشگری این شهرستان آن چنان كه شایسته است معرفی نشده و مشگین شهر در این زمینه متضرر شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / یونس اسدی افزود: با هدف معرفی این ظرفیت ها نخستین همایش ملی بررسی قابلیت های گردشگری شهرستان مشگین شهر با حضور مسوولان ارشد كشوری و سرمایه گذاران داخلی و خارجی نیمه دوم اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد.

وی هدف اصلی از برگزاری این همایش را جذب سرمایه گذاران واقعی دانست و گفت: اگر شخص سرمایه گذار خود این همه نعمت خدادادی را از نزدیك مشاهده كند به طور یقین اقدام به سرمایه گذاری خواهد كرد.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی برگزاری تورهای مشگین گردی ، برپایی نمایشگاه و ارائه مقالات مرتبط را از دیگر بخش های این همایش بیان كرد.

اسدی افزود: كوه زیبای سبلان به عنوان عروس كوههای جهان ، وجود 25 دهنه چشمه آبگرم معدنی از جمله قینرجه به عنوان داغ ترین چشمه جهان ، شابیل به عنوان مرتفع ترین چشمه دنیا و قوتورسویی به عنوان سلطان چشمه های گوگردی از جمله قابلیت های گردشگری این شهرستان است.

وی گفت: شهرستان مشگین شهر جزو معدود مناطق كشور و حتی دنیا می باشد كه در فصول مختلف سال دارای طبیعت چهار فصل است.

وی اظهار كرد: در اردیبهشت ماه كه هوای منطقه ارشق كاملا بهاری است دامنه های پر برف و یخ بسته سبلان از شكوه و زیبایی خاصی برخوردار است./ب

برچسب ها: اردبیل ، ظرفیت ، گردشگری ، مشکین ، شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.