سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

تمامی ساخت‌وسازهای منطقه 6 بدون پارکینگ ممنوع است

شهردار منطقه 6 مشهد گفت: مهم‌ترین مشکل منطقه 6 مشهد نداشتن پارکینگ انست و شهرداری با درنظر گرفتن منافع مردم برای رفع این معضل، از این پس ساخت منازل بدون پارکینگ را غیرمجاز اعلام کرده است.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، شهرام کریمی صبح امروز درنشست مردمی که در مسجد حضرت زینب(س) شهرک شهید رجایی مشهد برگزار شد،

وی خاطرنشان کرد: اگر زمین‌های مورد نظر تملک شوند، احداث پارکینگ طبقاتی نیز در این محله در دستور کار ما قرار دارد.

شهردار منطقه 6 بیان کرد: با تلاش شبانه‌روزی سعی می‌کنیم شهرک شهید رجایی مشهد را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهیم.طی مصوبات شورای اجتماعی محله به‌زودی خیابان حر 9 به نام شهید معقول نام‌گذاری و محله به نام این شهید بزرگوار مزین می‌شود.

وی در ادامه از نصب پلاک و تابلوی کوچه‌ها و مفقود شدن آنها سخن گفت و اظهار داشت: با توجه به اینکه گذاشتن مامور سرکوچه‌ها و در کنار هر تابلو غیرممکن است، مردم باید خود ناظر و حافظ  سرمایه‌ها و امکانات شهر باشند چرا که درآمد شهرداری از عوارض و مالیات مردم تامین شده و مشارکت‌های مردمی سبب انجام بهتر امور می‌شود.

شهردار منطقه 6 مشهد تصریح کرد: با معرفی نماینده مساجد و تخصیص بودجه به همکاری با  مساجد خواهیم پرداخت.

وی افزود: با اینکه این‌گونه مسائل در حوزه وظایف شهرداری‌ها نیست اما تاکنون در این ناحیه مساجد انتهای پورسینا، مهریز، محمدیه، مسجد جامع پورسینا و ... توسط منطقه 6 شهرداری نما، رنگ‌آمیزی و ایزوگام شده است.

شهردار منطقه 6 در پاسخ به درخواست‌های مردم جهت نظافت محله گفت: خدمت‌رسانی به این محدوده پرجمعیت، بسیار مشکل است و نیازمند یاری و همکاری ویژه مردم هستیم.

کریمی ضمن اشاره به ساعت زباله‌گیری از شهروندان این محله خواست تا با رعایت و در نظرگرفتن ساعت بسیاری از مشکلات از جمله بهداشت و رفع نازیبایی محلات مرتفع شود./ج1

برچسب ها: پارکینگ ، شهرداری ، مساجد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.