سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان اعلام کرد:

تجلیل از دانش آموزان خادم حسینی در فضای مجازی

دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان اعلام کرد: در ششمین طرح ملی بوی سیب با نام اربعین خادمان برتر حسینی در فضای مجازی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

حامد علامتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با همکاری رادیو معارف ششمین طرح بوی سیب را برگزار می کند، اظهار داشت: این تشکل دانش آموزی فعالیت های مجازی مربوط به حوزه دانش آموزی را رصد نموده و با تامین داوران زبده و متخصص در این بخش زمینه انتخاب خادمان برتر حسینی در فضای مجازی را مهیا خواهد نمود.

وی هدف از برگزاری ششمین دوره طرح بوی سیب را تشویق و ترویج محتوای حسینی در شبکه های اجتماعی برشمرد و افزود: هدف راهبردی و سیاست اصلی این طرح تاکید بر استفاده حداکثری از فضای مجازی به خصوص شبکه های اجتماعی است.

به گفته علامتی اکنون دیگر فضای مجازی محدود به وبلاگ نیست لذا با توجه به ظرفیت ارتباطی دوسویه و کامل که در شبکه های اجتماعی صورت گرفته است این شبکه ها فرصت مناسب و مغتنمی برای حضور مفاهیم دینی به صورت گسترده و دو سویه در فضای مجازی هستند.

وی با اشاره به اینکه ششمین دوره طرح بوی علی بوی سیب با عنوان اربعین نام گرفته است تصریح کرد: در این دوره به جای هیئت داوران که معمولا 15 داور دارد اربعین داوران خواهیم داشت و بجای آن که زمان داوری به حدود 15 روز پس از اربعین حسینی محدود می شود از ابتدای محرم تا روز اربعین حسینی داوری ها انجام خواهد شد و از فرصت بعد از اربعین تنها برای جمع بندی استفاده می شود.

دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان افزود: در این دوره تعداد زیادی داور عاشورایی به بررسی فضای وبلاگ ها شبکه های اجتماعی سایت های غیر دولتی انجمن ها و سایر بخش های وب می پردازند و نتایج بررسی خود را بین یکدیگر به اشتراک می گذارند و نتایج بررسی خود را بین یکدیگر به اشتراک می گذارند و سایر داوران را نیز در این مورد جویا خواهند شد./ف

برچسب ها: شبکه ، اجتماعی ، خادمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.